پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278983 تاریخ : 1396/02/03-17:27:53
,15,20,
مردم در 29 اردیبهشت پاسخ هجمه ها به دولت را می دهند

واعظی عنوان کرد:

مردم در 29 اردیبهشت پاسخ هجمه ها به دولت را می دهند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر مشارکت همه جانبه مردم در انتخابات گفت: مردم فهیم ایران پاسخ هجمه های ناروا به دولت را در روز 29 اردیبهشت با انتخاب آگاهانه خود می دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمود واعظی گفت: کسانی که به عملکرد دولت، نظام و شخص رییس جمهوری حمله می کنند، در اشتباهند؛  زیرا با تخریب دیگران نمی توان خود را ثابت کرد.

عضو کابینه دولت یازدهم گفت: آنهایی که از همه طرف دولت را تخریب و شخص رییس جمهوری را مورد حمله قرار داده و اطلاعات نادرست به مردم انتقال می دهند، بدانند مردم ما می فهمند و پاسخ این حمله ها را خواهند داد.

واعظی تاکید کرد، مردم هنگامی که می بینند دستاوردهای دولت از تریبون های رسمی و از نهادهایی که از پول بیت المال استفاده می کنند، تخریب و نادیده گرفته می شود، به طور قطع جواب این گونه حمله ها را در روز 29 اردیبهشت با انتخاب آگاهانه خود خواهند داد و تخریب کنندگان را ناامید می سازند.

از دستاوردهای دولت یازدهم در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات می توان به این موارد اشاره کرد که در زمان تحریم ها درصد موفقیت مکالمه های  خارجی پنج درصد بود و اکنون این شاخصه با تلاش های دولت یازدهم به بیش از 47 درصد رسیده است.

در دولت یازدهم سرانه مصرف داده (دیتا) از یک کیلوبایت به 35 کیلوبایت رسیده است.

ظرفیت شبکه انتقال از 620 گیگابیت به 10 هزار گیگابیت و ظرفیت گذرگاه های ارتباطی از 72 گیگابیت به 700 گیگابیت افزایش یافته است.

ایجاد شبکه ملی اطلاعات در دولت یازدهم ابزاری برای تامین امنیت اقتصاد کشور و بهترین راهکار برای افزایش تولید ناخالص داخلی در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مهمترین دلیل ایجاد این شبکه ایجاد اشتغال برای جوانان و تولید ثروت بود؛ زیرا شبکه ملی اطلاعات باعث رشد فناوری اطلاعات در داخل کشور، تولید و اشتغال و رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی می شود.

سال 1392 با سهم 10 درصدی محتوای داخلی شاهد 7.2 گیگابیت محتوای داخلی در کشور بودیم که اکنون این عدد به 250 گیگابیت رسیده است.

تعرفه پهنای باند انتقال با هدف حمایت از تولید محتوا و ایجاد اشتغال در 2 مرحله کاهش یافت؛ تعرفه اینترنت پرسرعت شهرستان ها از آغاز فعالیت دولت یازدهم 74.14 درصد کاهش یافت؛ قیمت این خدمت در تهران نیز 61.1 درصد کم شد.

سال 1392، تعرفه کیفیت ارایه موثر سرویس اینترنت پرسرعت (ADSL) در تهران 36 هزار ریال بود که اکنون به 14 هزار ریال کاهش یافته است.

قیمت این خدمت در شهرستان ها نیز از 35 هزار ریال در آغاز دولت یازدهم، به 9 هزار و 50 ریال رسیده است.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز 29 اردیبهشت به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران