پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354248 تاریخ : 1397/05/22-16:10:43
,10025,
مراسم نکوداشت 17 مرداد روز خبرنگار

مراسم نکوداشت 17 مرداد روز خبرنگار

مراسم تقدیر از خبرنگاران حوز? بیمه ، روز سه شنبه شانزدهم مرداد به میزبانی سندیکای بیمه گران و مشارکت تعدادی از شرکتهای بیمه و با حضور تنی چند از پیشکسوتان، مدیران عامل ومدیران روابط عمومی صنعت بیمه و خبرنگاران حوز? بیمه در هتل سیمرغ تهران برگزار گردید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایرانیان، مراسم تقدیر از خبرنگاران حوزه بیمه ، روز سه شنبه شانزدهم مرداد به میزبانی سندیکای بیمه گران و مشارکت تعدادی از شرکتهای بیمه و با حضور تنی چند از پیشکسوتان، مدیران عامل و مدیران روابط عمومی صنعت بیمه و خبرنگاران حوزه بیمه در هتل سیمرغ تهران برگزار گردید.

در این مراسم که با خیر مقدم آقای سید محمد علی پور دبیر کل سندیکای بیمه گران آغاز گردید، سیدمحمد آسوده مدیر عامل بیمه اتکایی ایرانیان نیز به نمایندگی از سوی مدیران عامل، ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران این حوزه خاطر نشان کرد: چهار گروه شامل نمایندگان، کارگزاران، روابط عمومی ها و خبرنگاران نقطه تماس بیمه و جامعه هستند.

وی ضمن تشکر از زحمات خبرنگاران افزود : تقدیر از خبر نگاران به صورت همکاری مشترک بیمه ها ،ابتدا در سال گذشته در بیمه اتکایی ایرانیان برگزار شد و امسال نیز به همت سندیکا و همکاری چند شرکت بیمه مجدداً ادامه یافت.
در ادامه یکی دو تن از پیشکسوتان صنعت بیمه به ایراد سخنرانی پرداختند و سپس تعدادی از خبرنگاران نقطه نظرات و راهکارهای تعامل مناسب تر بین بیمه و رسانه را بیان نمودند.

در ادامه از آقایان دکتر جباری و دکتر رفیعیان اساتید پیشکسوت بیمه و خبرنگاران این حوزه تقدیر و تشکر به عمل آمد.
با توجه به تجربه دو ساله بزرگداشت روز خبرنگار ، امید آن می رود در سالهای آتی این مراسم به صورت منظم تر و در حد و شأن جایگاه خبرنگار ادامه یابد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران