پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388908 تاریخ : 1397/07/21-14:35:53
,1,
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل شعب استان قم برگزار شد

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل شعب استان قم برگزار شد

طی حکمی از سوی مدیرعامل بانک قوامین آقای مهرداد علیزاده به عنوان مدیرکل شعب استان قم معرفی و از زحمات آقای جواد اصفهانی مقدم به خاطر سال ها تلاش و کوشش قدردانی شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک قوامین؛ در این مراسم که سردار آقاخانی، فرماندهی انتظامی استان قم، دکتر ابدالی ، معاون طرح و برنامه قوامین،حجت الاسلام موجانی رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان قم، رییس حفاظت اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم ، اعضای شورای فرماندهی ستاد فرماندهی استان قم، جمعی از مدیران کل شعب بانک ها و رییس شورای هماهنگی بانکها در استان قم و روسای شعب و مدیران ستادی بانک قوامین حضور داشتند ابتدا جواد اصفهانی مقدم ضمن خیر مقدم سخنانی را در تقدیر از زحمات همکاران خود در مدیریت شعب استان قم ایراد داشتند.

 سپس سردار آقاخانی فرماندهی انتظامی استان قم طی سخنانی کارکنان بانک قوامین را همکاران خود در جبهه اقتصادی نامیدند و از تلاش کارکنان بانک قوامین در این استان تقدیر کردند. ایشان حرکت بانک قوامین را یک حرکت جهادی در عرصه بانکداری نامیدند و آن را نشانگر تفکر جهادی مسئولین این بانک دانستند. فرماندهی انتظامی استان قم وجود تفکر مقاومتی و جهادی در بانک قوامین را موجب عبور این بانک از پستی و بلندی های موجود در عرصه اقتصادی دانست و گفت بانک قوامین که با هدف کمک به معیشت کارکنان ناجا ایجاد شد به درستی در این حوزه وارد و خدمات شایانی را به همکاران ناجا ارائه کرد. 
سردار آقاخانی وجود تفکر جهادی در بانک قوامین را اتفاقی مبارک دانسته و از زحمات آقای اصفهانی مقدم در طول سالهای حضور در جایگاه مدیریت شعب بانک قوامین در استان قم تقدیر کردند.در ادامه دکتر تقی نتاج ضمن تقدیر از حضور فرماندهی محترم انتظامی استان قم در مراسم تکریم و معارفه ، این حضور را نشانگر قدردانی از زحمات مدیری تلاشگر ، و با تفکر جهادی دانست و از عزیزان حاضر در این مراسم قدردانی کردند. مدیرعامل بانک قوامین حضور موفق آقای اصفهانی مقدم در دوره مدیریتی خود در استان قم و سلامت عملکردشان را ناشی از وجود تفکر بسیجی و جهادی مورد اشاره سردار آقاخانی دانسته و برای مدیران تلاشگر در عرصه اقتصادی که در جهت رشد و اعتلای نظام پولی و بانکی جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کنند آرزوی توفیق کرد.
مدیرعامل بانک قوامین سپس طی سخنانی در حوزه اقتصادی با اشاره به سرمایه های ناب و با ارزش موجود در کشور اعم از سرمایه های مادی و معنوی استفاده درست از این سرمایه ها را با استفاده از طراحی استراتژی های مناسب و سالمسازی حجم نقدینگی، کلید حل تمام مشکلات موجود در اقتصاد کشور دانست و با اشاره به برخی مشکلات موجود به سلسله اقداماتی در جهت حل این مشکلات و جلوگیری از تشدید آن اشاره کردند. 
در پایان دکتر تقی نتاج با تقدیر از زحمات آقای اصفهانی مقدم تلاش ایشان را در مجموعه بانک قوامین عاشقانه، صادقانه و سرشار از انگیزه و تلاش خواندند و گفتند : ان شاءالله این مدیر توانمند در جایگاه معاونت طرح و برنامه فرماندهی انتظامی استان قم توفیقات روزافزونی را پیش رو داشته باشند. 
دکتر تقی نتاج سپس آقای مهرداد علیزاده را که از مدیران با سابقه در عرصه بانکی هستند و با توجه به تحصیلات و سابقه مدیریتی در استان های مختلف به عنوان مدیرکل جدید شعب استان قم معرفی نموده و آرزو کردند با تلاش و کوشش جمعی و حمایت کارکنان پرتلاش استان قم ان شاءالله شاهد پیشرفت هرچه بیشتر بانک قوامین دراین استان باشیم. دکتر تقی نتاج کارکنان بانک قوامین در استان قم را همکارانی پرتلاش و نیروهایی عنوان کردند که در آینده می شود آن ها را در سمت های بالاتری در بانک قوامین مشاهده کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 283
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران