پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304452 تاریخ : 1396/06/28-12:05:14
,10028,
مراسم تجلیل از بازنشستگان، ازکارافتادگان و همسران بازمانده نمونه سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد

مراسم تجلیل از بازنشستگان، ازکارافتادگان و همسران بازمانده نمونه سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور برگزار شد

در این مراسم، مدیران و مقامات استانی نیز حضور داشتند و پس از مراسم پیاده روی، از بازنشستگان، ازکارافتادگان و همسران بازمانده نمونه سازمان تامین اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، مدیر کل تامین اجتماعی کرمان در مراسم تقدیر از بازنشستگان نمونه این استان گفت: در استان کرمان بیش از یکصد هزار خانوار از سازمان تامین اجتماعی مستمری دریافت می کنند و ماهیانه بیش از 110 میلیارد تومان در یخش مستمری ها هزینه می شود.

علی حسینی افزود: تامین اجتماعی در استان کرمان با 46 واحد اجرایی در شهرستان های مختلف اعم از 26 شعبه مادر، 15 شعبه اقماری و 5 واحد کارگزاری به بیش از یک میلیون و 450 هزار نفر از جمعیت این استان خدمت رسانی می کنند.

مدیر کل تامین اجتماعی گلستان نیز در مراسم تقدیر از بازنشستگان نمونه این استان گفت: در استان گلستان بیش از 36 هزار بازنشسته داریم و ماهیانه 44 میلیارد تومان مستمری پرداخت می کنیم.

علی اصغر نیک نیا افزود: تامین اجتماعی در استان گلستان 243 هزار بیمه شده اصلی را تحت پوشش دارد و با احتساب خانواده هایشان نزدیک به 740 هزار نفر یعنی 39 درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات بیمه ای ودرمانی تامین اجتماعی هستند.

مدیر کل تامین اجتماعی قزوین نیزدر مراسم تقدیر از بازنشستگان نمونه این استان گفت: مستمری بگیران از شرکای اصلی این سازمان هستند و در استان قزوین  ماهانه به 65 هزار خانوار مستمری بگیر 97 میلیارد تومان پرداخت می شود.

سیروس نصیری افزود:بازرسی الکترونیکی، پرداخت 97 درصدی حق بیمه به صورت اینترنتی و حذف دفترچه های درمانی از اقدامات مهم این سازمان در جهت رفاه حال بیمه شدگان و بازنشستگان است.

مدیر کل تامین اجتماعی قم در مراسم تقدیر از بازنشستگان نمونه این استان گفت: 34 هزار بازنشسته و مستمری بگیر تامین اجتماعی در استان قم وجود دارد که افزون بر مستمری از خدمات درمانی، پشتیبانی، وام های بیمه تکمیلی و سفرهای زیارتی بهره مند می شوند.
سید مجتبی موسوی اظهار کرد: ماهانه 40 میلیارد ریال مستمری به بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان قم پرداخت می شود.

مدیر کل تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیز هدف از برگزاری این همایش را ایجاد نشاط و شادابی در بازنشستگان و نشانه ی توجه ویژه ی سازمان تامین اجتماعی به سلامت آنان دانست و گفت : بازنشستگان حق بزرگی بر گردن جامعه دارند و سلامت و نشاط آنان باید همواره مورد توجه قرار گیرد .
 عباس نورمحمدی افزود : بازنشستگان نقش ویژه و مهمی در پیشرفت و توسعه کشور داشته  و تجارب گران بهایی را در سالیان طولانی فعالیت خود اندوخته اند و تجربه و تدبیر آنان می تواند به عنوان پشتوانه ، چراغ راه و تکیه گاه نسل جوان امروز و فردای کشور قرار گیرد.

مدیر کل تامین اجتماعی یزد با برشمردن صفات و فضائل ارزشمند انسانی و اسلامی خانواده های ایرانی و پیشکسوتان وخردمندان جامعه از آنان به عنوان سرمایه های مهم و مجرب اجتماعی جامعه یاد کرد و افزود: استفاده از تجربیات ارزشمند این عزیزان باعث خواهد شد تا مسیر رشد وتعالی جامعه هموار تر شده و بهره وری را در هر حرفه وشغلی افزایش داد.

محمد صابری اظهار داشت : دوران بازنشستگی آغاز یک تحول بزرگ در عمر هر فرد از افراد جامعه می باشد و دورانی است که می توان با برنامه ریزی صحیح و نشاط آور همچون گذشته پر انرزی و پرتوان در کنار خانواده وجامعه دوران خوب ودلپسندی را گذراند.

مدیر کل تامین اجتماعی کردستان خاطر نشان کرد: بازنشستگان از سرمایه ها و صاحبان اصلی و نور چراغ این سازمان هستند و بی شک توجه به آنان از وظایف مهم همه کارکنان است.
سید صلاح قریشی با بیان اینکه در حال حاضر در استان کردستان تعداد 28 هزار و 400 بازنشسته این سازمان حضور دارند که با افراد تحت تکفل خود به حدود 66 هزار نفر می رسند، توجه و رسیدگی به شان و جایگاه بازنشستگان را ضروری دانست و گفت: بازنشستگان گنجینه ای از تجربه، اندیشه و دانایی هستند که بایستی به وضعیت آنان در راستای سازندگی و بالندگی جامعه رسیدگی شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران