پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 248378 تاریخ : 1395/08/16-14:30:23
,3,
مذاکره با بدهکاران اولین گام وصول مطالبات

مذاکره با بدهکاران اولین گام وصول مطالبات"ثامن"

در جلسه سرپرستی خوزستان مطرح شد: باید مسیر وصول مطالبات از شعب و مذاکره با بدهکاران آغاز شود. لذا در صورت بی‌نتیجه بودن مذاکرات ضروری است پرونده‌ها به وکلای طرف قرارداد سپرده شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از موسسه ثامن، داود احمدی بلوطکی یکی از مدیران سرپرستی خوزستان در جلسه‌ای با وکلا و اعضای دایره پیگیری و وصول مطالبات به اهمیت و ضرورت پیگیری مطالبات اشاره و به تبیین ضرورت ارتباط مستمر و دوسویه وکلا با دایره پیگیری وصول مطالبات تأکید کرد.

وی در همین رابطه گفت: این ارتباط باید به‌گونه‌ای باشد که شاهد ارائه پاسخ‌های متناقض و متعارض به مشتریان نباشیم چراکه سردرگمی مشتریان باعث جدای آن‌ها از ثامن و عدم حصول نتیجه مطلوب در وصول مطالبات می‌شود.

احمدی با تأکید بر تعیین تکلیف پرونده‌های قدیمی که مدت زیادی است در اختیار وکلا است شد، افزود: همکاری سرپرستی با وکلا منوط به نتایج حاصله وکلا و پیگیری آن‌ها تا اخذ رأی نهایی پرونده‌های مطالباتی از مراجع قضایی است.

در ادامه جلسه وکلا بابیان برخی مشکلات خود همچون عدم همکاری مراجع قضایی در مرحله اجراییه و یا در تعداد رسیدگی به پرونده‌ها در یک ماه، خواستار رایزنی‌های بیشتر سرپرستی خوزستان و همکاری بیشتر با آن‌ها شدند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 333
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران