پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282274 تاریخ : 1396/05/09-10:33:08
,10033,
مدیریت پسماند 40 بیمارستان پایتخت مشکل دارد

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران:

مدیریت پسماند 40 بیمارستان پایتخت مشکل دارد

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران ضمن اشاره به مشکل 40 بیمارستان پایتخت در زمینه مدیریت پسماند گفت: در صورت عدم رفع مشکل پرونده آن‌ها به مراجع قضایی فرستاده می‌شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، محمدحسین بازگیر  افزود: تمام بیمارستان‌هایی که مشکل پسماند دارند اخطاریه‌های لازم را دریافت کرده و مهلت گرفته‌اند که در یک زمان مشخص رفع آلایندگی کنند. هشت بیمارستان نیز مشکل مدیریت پساب دارند که آن‌ها نیز اخطاریه‌های لازم را دریافت کرده‌اند تا در جهت رفع آلایندگی اقدام کنند.

رئیس اداره محیط زیست شهر تهران با بیان اینکه چند واحد متخلف بیمارستانی که پیش از این مشکل مدیریت پسماند و پساب داشتند و به اخطاریه‌ها بی توجهی کردند نیز به مراجع قضایی معرفی شده‌اند، گفت: تعدادی دیگر از آن‌ها در مرحله رفع مشکلات مدیریتی پسماند و پساب خود هستند. قطعا ما پیگیری خواهیم کرد و چنانچه مشکلات خود را رفع نکنند آن‌ها نیز به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

بازگیر ادامه داد: بسیاری از مراکز بیمارستانی به اخطاریه‌ها و مهلت‌های اداره محیط زیست برای رفع آلایندگی توجهی نمی‌کنند ولی هنگامی که پرونده آن‌ها به مراجع قضایی ارسال می‌شود تازه به فکر رفع مشکل می‌افتند.

وی در پایان با تاکید بر اینکه اداره محیط زیست مداوم بیمارستان‌های پایتخت را از نظر مدیریت پسماند و پساب کنترل می‌کند و درصورت عدم رفع مشکل، پرونده آن‌ها را به مراجع قضایی می‌فرستد، گفت: سال گذشته نیز تعدادی بیمارستان به دلیل مشکل مدیریت پساب و پسماند پلمب شدند و مراجع قضایی با آنان برخورد کردند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 264
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران