به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت؛ دکتر مهدی نیک سیرت مدیر درمان تأمین اجتماعی استان اردبیل ضمن تأکید بر رویکرد سیستمی و فرایندنگر به فعالیتهای حوزه درمان گفت: هدف از پرداختن به مسائل کیفی در مراکز درمانی تابعه این مدیریت مبتنی بر سه اصل پاسخگویی، مدیریت منابع انسانی و استفاده ازتجهیزات مدرن و جذب نیروهای تخصصی مورد نیاز، علاوه برارائه خدمات درمانی مطلوب به بیمه شدگان محترم سازمان و سایر مراجعین، فراهم ساختن موجبات ارتقاء مستمر کیفیت خدمات درمانی است.
وی ادامه داد: استقرار سیستم مدیریت کیفیت (Quality Management System) فرصت مناسبی در راستای شناسایی توانمندیها و رفع نقاط ضعف و نیز استفاده از نقاط قوت و فرصتها است تا ارائه بهینه خدمات، افزایش رضایتمندی مشتریان، ارتقای مشارکت کارکنان در بهبود کیفیت و نیز بهبود مستمر در تمامی زمینهها و بسترهای کاری تحقق یابد و این مهم در نهایت میتواند به افزایش بهرهوری منجرشده و به عنوان بخشی از فرهنگ عمومی حاکم بر تفکر همه کارکنان نهادینه شود.
دکترنیک سیرت افزود: دریافت گواهینامه مذکور توسط تیم ممیزی شرکت TUV NORD آلمان در محل ستاد مدیریت درمان، دفتر اسنادپزشکی و پلی کلینیک تخصصی شهید میرزاحسینی اردبیل و درمانگاه های تخصصی شهرستان های مشگین شهر و خلخال انجام پذیرفت، با تأیید شرایط سیستم مستقر شده از سوی تیم ممیزی همراه شد که در نهایت گواهینامه استقرار سیستم مدیریت کیفیت مبتنی بر ISo 9001-2015 برای مدیریت درمان اردبیل و مراکز تابعه ذکر شده از طرف شرکت TUVNORD صادر شد.