پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316901 تاریخ : 1396/12/20-10:30:14
,5,
مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور خطوط انتقال آب ماملو به شهرستانهای جنوب شرقی استان تهران بازدید کردند

مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور خطوط انتقال آب ماملو به شهرستانهای جنوب شرقی استان تهران بازدید کردند

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور به همراه نماینده مردم شهرستانهای ورامین پیشوا و قرچک از تصفیه‌خانه هفتم و خطوط انتقال آب ماملو به شهرستانهای جنوب شرقی استان تهران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب جنوب شرقی استان تهران؛ در بازدید از تصفیه‌خانه هفتم ماملو مدیرعامل و معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب استان تهران و مدیرعامل شرکت نیز حضور داشتند.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با تمجید از سرعت انجام پروژه‌ها در آبفای استان تهران گفت: با انجام لوله‌گذاریهای خطوط انتقال و تکمیل فاز دوم تصفیه‌خانه هفتم آب تهران بخش عمده‌ای از آب موردنیاز شهرها و روستاهای جنوب شرقی استان تهران تأمین خواهد شد.

مشاور وزیر نیرو اضافه کرد: با تکمیل خط انتقال آب سد ماملو به شهرهای قرچک، ورامین و پیشوا، تا پایان سال آینده بیش از 500 لیتر در ثانیه به این مناطق انتقال می‌یابد.

محمد پرورش مدیرعامل آبفای استان تهران با تشریح روند تکمیل فاز دوم تصفیه‌خانه هفتم آب تهران و اتمام خطوط انتقال آب به مناطق جنوب شرقی استان تهران اظهار کرد: در کنار تأمین آب موردنیاز، هدف اصلی ما در فرایند تکمیل تصفیه‌خانه هفتم آب تهران ارتقای کیفیت آب مناطق جنوب شرقی استان تهران بوده است و تلاش داریم در چارچوب تحقق مقوله عدالت‌محوری، کیفیت آب این مناطق را نیز به‌مانند سایر مناطق ارتقا دهیم.

سید حسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در بازدید از تصفیه‌خانه هفتم آب تهران گفت: مدیریت تأمین آب و جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب استان تهران به‌اندازه یک وزارتخانه اهمیت دارد و اقداماتی که برای آب‌رسانی به مناطق جنوب شرقی استان تهران انجام شد که امروز شاهد بخشی از آن بودیم گواهی بر این مسئله است.

وی اضافه کرد: ارائه خدمات آب و فاضلاب در استان تهران که دارای روستاهایی با 25 هزار نفر جمعیت است، کار دشوار و حساسی است.

سخن‌گوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروزه آب یک مقوله امنیتی است و بر همین اساس ما در مجلس، کمیسیونی برای آن تشکیل داده‌ایم و از طریق آن موضوعات این حوزه را رصد و پیگیری میکنیم.

و در پایان مدیرعامل آبفای جنوب شرق استان تهران با ارائه گزارشی جامع از تکمیل دو باب مخزن ذخیره با ظرفیت 30 هزار مترمکعب و 18 کیلومتر خطوط اصلی انتقال آب در طی سالهای 95 و 96 همچنین 15 کیلومتر خطوط در حال اجرا اعلام کرد برای تکمیل خطوط آب‌رسانی به شهرهای جنوب شرق فقط 5 کیلومتر باقیمانده است که با تأمین اعتبار در سال 97 علاوه بر پاکدشت و قرچک،شهر ورامین و خیرآباد و باقرآباد نیز از آب سد ماملو بهره‌مند خواهند شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 263
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران