پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251640 تاریخ : 1395/09/23-15:58:15
,3,
مدیران موفق سازمان‌های غیررسمی را در مسیر رسمی هدایت می‌کنند

مدیران موفق سازمان‌های غیررسمی را در مسیر رسمی هدایت می‌کنند

مدیر ناحیه یک موسسه اعتباری ثامن از روسای شعب سرپرستی‌های تهران یک، دو و مناطق آزاد خواست ارتقاء وضعیت شعب در تمام ابعاد را در دستور کار قرار دهند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، عباس فرید زاده با اشاره به تقسیمات کشور افزود: با تغییر ساختار از منطقه و حوزه به ناحیه و سرپرستی انتظار تلاش بیشتر همکاران در راستای در صدر قرار گرفتن ناحیه یک به‌عنوان پیشانی موسسه مورد انتظار است.

وی در ادامه به مدیران جدید توصیه کرد: سلامت اداری ،شفافیت و صداقت را با حفظ حرمت انسانی در سازمان نهادینه کنند و شایسته محوری را به‌عنوان یک اصل خدشه‌ناپذیر سرلوحه کار خود قرار دهند.

مدیر ناحیه یک در پایان تصریح کرد : مدیرانی موفق هستند که سازمان‌های غیررسمی را در مسیر رسمی هدایت کنند زیرا تشکل‌های غیررسمی غیرقابل‌حذف هستند ولی می‌شود آنها را هدایت کرد.

در ادامه ناصر سیفی مدیر سرپرستی یک تهران کاهش مطالبات و رسیدن به اهداف تعیین‌شده را از اولویت‌های سرپرستی یک تهران عنوان کرد و اظهار داشت:با توجه به شرایط موجود که جذب بیشتر منابع مهیاست. لذا هیچ‌گونه قصوری از همکاران در این زمینه پذیرفته نیست.

 در ادامه این مراسم علیرضا مویدی مدیر سرپرستی دو تهران بر بازاریابی مؤثر برای تعالی ثامن در بین دیگر رقبا تأکید کرد و گفت: امیدواریم در آینده با همکاری بیشتر و تبادل تجربیات بتوانیم گام‌های مهمی در جهت پیشبرد اهداف ثامن برداریم.

روح‌الله انصاری یکتا سرپرست مدیریت مناطق آزاد نیز در این جلسه گفت: اهداف موسسه ثامن زمانی تحقق پیدا می‌کند که تمامی همکاران با رعایت اخلاق اسلامی و رفتار حرفه‌ای و الگو گرفتن از تجارب ارزنده مدیران باسابقه بتوانند در مسیر تعیین‌شده حرکت کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران