پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 304352 تاریخ : 1396/06/27-12:02:35
,15,
مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در اجلاس مدیران عامل کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی شرکت کرد

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در اجلاس مدیران عامل کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی شرکت کرد

دکتر حسین مهری معاون وزیر ارتباطات، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران در دومین اجلاس روسای هیات مدیره و مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی در مسکو حضور شرکت کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، همزمان با بیست و ششم شهریورماه مقارن با هفدهم سپتامبر 2017، دومین اجلاس روسای هیات مدیره و مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی تحت عنوان "هدایت رشد چند بعدی؛ چگونگی و چرایی راهبرد پستی" در مسکو گشایش یافت.

 دکتر حسین مهری معاون وزیر ارتباطات ، رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران نیز در دومین اجلاس روسای هیات مدیره و مدیران عامل پست کشورهای عضو اتحادیه پستی جهانی در مسکو حضور شرکت کرد.

هدف از برگزاری این اجلاس گفت و گو و اشتراک دانش در میان ادارات پست جهان با رویکرد ایجاد اثرات مثبت کسب و کاری برای شرکت کنندگان است .

غلبه بر دینامیکس‏ های جهانی و نقش پست، جهت گیری خدمات پستی از فیزیکی به مجازی ودرک نیاز مشتریان، توجه به خدمات عمومی و سودآوری، بقا یا شکوفایی با برآورده کردن نیاز مشتریان، از درخواست به نیاز و پل زدن بین انتظارات و عملکرد فعلی و بررسی مدل های کسب و کاری موفق برای پست مدرن از مهمترین عناوین و موضوعاتی است که در پنل‏ های این همایش به بحث و بررسی گذاشته می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران