پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327972 تاریخ : 1397/01/27-14:53:11
,10026,
مدیر عامل بیمه سلامت: وضعیت برای خدمت خوب است

مدیر عامل بیمه سلامت: وضعیت برای خدمت خوب است

مدیرعامل سازمان بیمه سلامت ایران با رد برخی اظهارات که وضعیت را خوب نمی دانند، گفت: وضعیت برای خدمت خوب است و باید قدر آن را دانست.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازسازمان بیمه سلامت ایران، طاهر موهبتی در جمع مدیران و کارکنان شرکت آتیه سازان حافظ افزود: با قوت، قدرت، همدلی، همراهی، رفاقت و مهربانی کارهای بسیاری می‌توان انجام داد. مهم، ایجاد انگیزه است.

موهبتی بر اهمیت نیروی انسانی تاکید و خاطرنشان کرد: نیروی انسانی نقش اصلی را در توسعه دارد. در بسیاری از کشورهای توسعه یافته 80 درصد منابع ملی و تولید ثروت نتیجه نیروی انسانی است. نیروی انسانی خلاق، ماهر، متخصص، متفکر و تولید کننده ثروت را باید تکریم کرد و از دست نداد.
وی با اشاره به اینکه فلسفه وجودی بیمه مشتری مداری است، خطاب به مدیران گفت: اگر برنامه محوری، تکریم نیروی انسانی و مشتری مداری رعایت شود، کارنامه خوبی را رقم خواهید زد. با شرکای کاری و مشتری‌ حرف بزنید و در تکریم ارباب رجوع پیشتاز باشید و از پرسنلی که موجب اعتلای مجموعه می‌شوند قدردانی کنید. 
وی با تاکید بر ارزشمند بودن مدیریت در شرایط بحرانی، ادامه داد: حتما باید برنامه محور باشیم، مدیریت هزینه کنیم و از تک محصولی خارج شویم؛ اگر امروز از این فرصت استفاده نشود چه بسا این فرصت ها تبدیل به تهدید می‌شود.

هزینه کرد بیمه سلامت ایران بر اساس سقف اعتبارات است
رئیس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت همچنین دربخش دیگری از سخنانش خاطرنشان کرد: هزینه کرد این سازمان براساس سقف اعتبارات خواهد بود.
وی اضافه کرد: طبق قانون برنامه ششم توسعه، هزینه بیش از اعتبار پیش بینی شده به معنای تصرف غیرقانونی در اموال دولتی است.
رئیس هیات مدیره سازمان بیمه سلامت ایران با بیان اینکه امسال 9 هدف کلی برای سازمان بیمه سلامت در نظر گرفته شده است که هر ماه مورد پایش و ارزیابی قرار خواهد گرفت، اظهارکرد: 40 درصد از پرداختی‌های سازمان به مدیران با این نگاه خواهد بود و انتظار می رود سایر بخش‌های سازمان هم این اقدام را انجام دهند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران