پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350987 تاریخ : 1397/03/29-13:50:25
,10028,
مدل جایزه ملی کیفیت در حوزه معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی مستقر می شود

مدل جایزه ملی کیفیت در حوزه معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی مستقر می شود

دکتر مهدی درخشان گفت: برای استقرار مدل جایزه ملی کیفیت در حوزه معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی درحال برنامه ریزی هستیم و تلاش می شود که از این مدل کیفی برای بهبود فرآیندها و خود ارزیابی استفاده کنیم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، دکتر مهدی درخشان معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی در نشست عمومی مدیران و همکاران معاونت درمان سازمان اجتماعی اظهار داشت: با توجه به وجود تجربیات موفق قبلی در استقرار استاندارهای کیفی امیدواریم با استقرار این مدل در معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی نقاط قوت و نیازمند بهبود مشخص شود و بتوانیم این مسیر را ادامه دهیم و استقرار این مدل در سایر بخش های سازمان نیز انجام شود.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی موفقیت در استقرار جایزه ملی کیفیت را با مشارکت تمامی بخش ها قابل انجام دانست و گفت: انتظار داریم همه همکاران در این طرح مشارکت فعال داشته باشند و در برنامه های آموزشی و پروژه های بهبود و نتیجه گیری ها و گسترش برنامه ها همکاری کنند و تجارب موفق به اشتراک گذاشته شود.

دکتر درخشان توجه به خواسته ها و انتظارات مراجعه کنندگان به واحدهای درمانی سازمان تأمین اجتماعی را از مهمترین اولویت ها برشمرد و گفت: سرعت در خدمت رسانی و رفتار شایسته با بیماران مهمترین مسائلی هستند که به عنوان انتظارات و خواسته های اصلی مراجعه کنندگان باید مورد توجه قرار گیرد.

وی تغییر رفتار با بیماران در مراکز درمانی را مستلزم تغییر فرآیندهای رفتاری دانست و گفت: فرآیند ارائه خدمات باید به صورتی طراحی شود که در کمترین زمان و به بهترین وجه خواسته ها و انتظارات مراجعه کنندگان را برآورده سازد.

معاون درمان سازمان تأمین اجتماعی مدیریت هزینه ها و خرید راهبردی را از دیگر مباحث دارای اهمیت در حوزه درمان این سازمان برشمرد و گفت: از تمامی همکاران صاحبنظر در این حوزه ها دعوت می کنیم که نقطه نظرات و دیدگاه های خود را به صورت مدون ارائه دهند تا شاهد استفاده حداکثری از منابع سازمان در جهت خدمت رسانی صحیح به جامعه هدف باشیم.

دکتر درخشان توجه ویژه به دیدگاه های کارشناسی را در تمامی تصمیم گیری ها مورد تأکید قرار داد و افزود: در سطوح مختلف سازمان تأمین اجتماعی تمام تلاش ما این است که تصمیم گیری ها و برنامه های اجرایی مبتنی بر مطالعه و کارشناسی  دقیق باشد تا بهترین نتایج بدست آید.

در این نشست همچنین کارکنان حوزه های مختلف معاونت درمان به طرح سوالات و بیان نقطه نظرات خود پرداختند. دکتر درخشان نیز به سوالات مطرح شده پاسخ گفت و بر پیگیری پیشنهادات ارائه شده تأکید کرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 287
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران