پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282185 تاریخ : 1396/05/08-09:38:24
,2,21,
محوریت فعالیت بانک صنعت و معدن راهبردهای اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی:

محوریت فعالیت بانک صنعت و معدن راهبردهای اقتصاد مقاومتی است

سید احسن علوی، عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درخصوص اقدامات بانک صنعت و معدن در ایجاد فضای کسب و کار گفت: خوشبختانه بانک صنعت و معدن در راستای اعطای تسهیلات برای ایجاد اشتغال و رونق بخشی به محیط کسب و کار اقدامات بسیار مثبت و ارزنده را انجام داده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک صنعت و معدن سید احسن علوی گفت: به طور کلی معدل عملکرد بانک مثبت است چراکه این بانک با ایجاد فضای کسب و کار پویا و رونق تولید داخلی کشور در مسیر تحقق خواسته های اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است و توانسته در این مسیر به وظایف خود به درستی عمل کند .

علوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تولید در کشور با وجود قاچاق، باندهای مافیا و دست های پنهان وضعیت مناسبی ندارد و با یک بانک و یا یک فرمول خاص نمی توان به حل مشکل تولید پرداخت بلکه با تقویت تولید داخلی، رشد اقتصادی و رونق تولید، موانع برطرف خواهد شد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: لازمه موفقیت یک موسسه یا سازمان نگاه مثبت و دوراندیشانه یک مدیر خبره مانند مدیرعامل بانک صنعت و معدن به مجموعه است. در بانک صنعت و معدن همکاری و هماهنگی پرسنل و ساختار نظارتی منسجم و پویایی بسیار خوبی به چشم می خورد.
وی خاطرنشان کرد: اگر نماینده ای از سوی بانک صنعت و معدن در کمیسیون عمران حضور پیدا کند تا گزارشی از عملکرد بانک و نحوه توزیع تسهیلات و اعتبارات در سطح کشور را ارائه بدهد در آگاهی و تغییر ذهنیت نمایندگان نسبت به فعالیت بانک ها مثمر ثمر خواهد بود در ضمن لازم است بانک صنعت و معدن گزارش عملکرد خود را به تفکیک استان ها به نمایندگان ارائه دهد.
به گفته علوی محوریت فعالیت بانک صنعت و معدن راهبردهای اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و امید است که در این مسیر حرکت کند و در اجرای توصیه های رهبری بیش از پیش موفق باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران