پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 309096 تاریخ : 1396/08/28-15:00:54
,10028,
محموله کمک‌های اتاق بازرگانی تهران برای زلزله‌زدگان

همدردی فعالان بخش خصوصی با آسیب‌دیدگان زلزله غرب کشور

محموله کمک‌های اتاق بازرگانی تهران برای زلزله‌زدگان

به موجب تصمیم هیات رییسه اتاق تهران، محموله‌هایی حاوی پتو، آب معدنی و مواد غذایی برای تامین نیازهای آسیب‌دیدگان و مردم زلزله‌زده غرب کشور تهیه و ارسال شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی اتاق بازرگانی، اتاق تهران در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خویش و برای کاستن از رنج بازماندگان زلزله در کرمانشاه، از همان روز نخست پس از زلزله با همراهی اعضای هیات نمایندگان و فعالان بخش خصوصی در تهران، محموله‌هایی را حاوی وسایل موردنیاز مردم به کرمانشاه ارسال کرده است.

هم‌چنین اتاق تهران پس از آن با احصای نیازهای مردم در مناطق زلزله‌زده با نظرخواهی و مشورت با مسوولان اتاق بازرگانی کرمانشاه و محموله‌هایی حاوی پتو، آب معدنی و مواد غذایی به مناطق آسیب‌دیده فرستاد.

به گزارش روابط عمومی اتاق تهران با رایزنی و کمک فعالان بخش خصوصی و به سفارش اتاق تهران، سه هزار تخته پتو از یزد، یک هزار تخته پتو از قزوین و دو هزار تخته پتو نیز از یکی دیگر از تولیدکنندگان تهیه و در مجموع 6 هزار تخته پتوی مناسب برای استفاده در هوای سرد به کرمانشاه ارسال شد. همچنین 55 هزار بطری آب معدنی بزرگ نیز در قالب دو تریلی به مناطق زلزله‌زده فرستاده شد.

افزون بر این، مواد غذایی ارسالی اتاق تهران که توسط شرکت‌های تابعه کانون صنایع غذایی ایران به صورت خودجوش تامین شده بود، با هماهنگی اتاق کرمانشاه در اختیار هموطنان زلزله زده قرار گرفت. این محموله‌ها به مقصد سرپل ذهاب ارسال شده و علاوه بر این منطقه در سایر شهرها و روستاهای زلزله‌زده نیز توزیع شده است.

 بنابر تصمیم هیات رییسه اتاق تهران، مقرر شده است، فعلا نیازهای اولیه برآورده شود و سپس بر اساس اعلام نیاز اتاق کرمانشاه، کمک‌های بعدی در زمینه اسکان زلزله‌زدگان و هم‌چنین بازسازی مناطق آسیب‌دیده صورت گیرد. مانند تجربه‌ای که پیش از این اتاق تهران در تامین نیازها و کمک به سیل‌زدگان استان ایلام کسب کرده است.

علاوه بر این اتاق‌های بازرگانی تصمیم دارند در بازسازی مدارس مناطق زلزله‌زده نقش فعالی برعهده بگیرند که اتاق تهران نیز با توجه به تجربه‌ای که در این زمینه دارد و از جمله ساخت و تجهیز سالن چند منظوره دبیرستان سوم شعبان در تهران، آماده همکاری دراین زمینه است.




ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 332
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران