پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 352129 تاریخ : 1397/04/20-16:08:17
,11,
محمد گرجی به عنوان مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب منصوب شد

محمد گرجی به عنوان مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب منصوب شد

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری طی حکمی «محمد گرجی» را به عنوان مدیرعامل جدید هواپیمایی آسمان منصوب کرد، این حکم پس از استعفای «حسین علایی» از این سمت صادر شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از شرکت هواپیمایی آسمان، جمشید تقی‌زاده مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری حکم انتصاب «محمد گرجی» را به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هواپیمایی آسمان صادر کرد.

مدیرعامل شرکت هواپیمایی آسمان که آذرماه 92 به این سمت منصوب شده بود، در نامه ای به «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با ذکر دلایلی، از سمت خود استعفا داد.
حسین علایی دلیل استعفای خود را پایان یافتن ماموریت‌هایش برای بهبود شرایط مالی آسمان و اوضاع مالی این شرکت در شرایط فعلی اعلام کرد.
وی یادآور شد: آسمان با خرید 15 فروند هواپیمای جدید و بازسازی هواپیماهای زمینگیر، توانست بدهی های انبوه سنواتی خود را تسویه و از یک شرکت زیانده به شرکتی سودآور تبدیل شود. همچنین سال 1396 موفق به کسب رتبه نخست شرکت های هواپیمایی در بخش پروازهای داخلی شد.
سقوط هواپیمای ATR72 آسمان در زمستان سال گذشته حاشیه‌سازترین اتفاقی بود که در دوران ریاست علایی بر شرکت آسمان اتفاق افتاد، اواخر بهمن سال گذشته یک فروند هواپیمای ATR آسمان به قله دنا برخورد کرد و 65 مسافر و کادر پروازی آن جان باختند.
سقوط هواپیمای مزبور سبب شد تا برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، شرکت آسمان را دارای مشکلات مدیریتی دانسته خواستار استعفای علایی شدند.
نورقلی‌پور نماینده کردکوی و ترکمن در مجلس با تذکر شفاهی به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: شرکت هواپیمایی آسمان زیرمجموعه وزارت تعاون است و به دلیل رخداد این حادثه، حداقل انتظار این است که مدیرعامل این شرکت به دلیل مشکلات مدیریتی، استعفا دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 212
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران