پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 266640 تاریخ : 1395/11/24-14:12:45
,6,
محصول «پژو 2008» تا نوروز 96 به بازار ایران عرضه می شود

محصول «پژو 2008» تا نوروز 96 به بازار ایران عرضه می شود

مدیرعامل شرکت پژو گفت: تولید محصول «پژو 2008» به عنوان یکی از محصولات شرکت مشترک ایران خودرو و پژو در ایران آغاز شده است و تا نوروز 96 (قبل از پایان امسال) وارد بازار می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , ژان فیلیپ ایپاراتو (Jean Philippe Imparato) روز یکشنبه در چهارمین همایش بین المللی صنعت خودرو در مرکز همایش های برج میلاد با اشاره به محصولات جدید این شرکت که به زودی وارد بازار ایران می شود، گفت: پژو 2008 کمتر از یک سال بعد از معرفی در اروپا، به بازار ایران وارد می شود.

وی گفت: با همکاری شرکت ایران خودرو، این پروژه در کمتر از هشت ماه انجام شد که این دستاورد بدون حمایت کامل دولت و وزارت صنعت، معدن، تجارت ایران محقق نمی شد. 
مدیرعامل خودروسازی پژو با اشاره به اینکه خودروهای مدل 301 و 208 نیز به مرور در ایران تولید و به بازار عرضه می شود، گفت: این دو خودرو آخرین نسل از خودروهای پژو هستند که با فناوری های بالای این شرکت به بازار عرضه خواهد شد.
مدیرعامل پژو با اشاره به عرضه محصولاتی نظیر «پژو 508» به بازار ایران با هدف تکمیل خط محصولات شرکت گفت: تجربه مشتریان با فروش خودرو آغاز می شود.
وی ایران خودرو را نماینده انحصاری پژو در ایران دانست و گفت: چالش بزرگ ما خدمات پس از فروش است که به طور قطع با همکاری شریک خود از پس آن بر می آییم.
مدیرعامل پژو تاکید کرد که این شرکت در مدت 38 سال گذشته در سراسر جهان فروش خوبی داشته و در ارایه خدمات پس از فروش، متخصص است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 203
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران