پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 388582 تاریخ : 1397/07/17-14:38:08
,17,22,
مجوز حمل بار منوط به داشتن کدرهگیری است

در راستای مبارزه با قاچاق کالا؛

مجوز حمل بار منوط به داشتن کدرهگیری است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اعلام کرد: بارهایی که از مبداء و مقصد فاقد کدرهگیری از سامانه جامع انبار باشند، مجوز جابجایی نخواهند داشت.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، ناصر فغفوری افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور مبارزه با قاچاق کالا، سامانه جامع انبارها را طراحی کرده است تا کالای تولیدی شرکت ها و کارخانه ها در انبارها ثبت و رصد شود.

وی با بیان اینکه در گذشته ثبت موجودی انبارها در این سامانه الزام قانونی نداشت، تاکید کرد: بعد از این، بارنامه های الکترونیکی از طریق اداره حمل و نقل صادر خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: کسانی که اقدام به حمل بار کنند باید مبداء و مقصد بار آنها بر اساس کد رهگیری از سامانه جامع انبار مشخص باشد و در صورت نداشتن آن حمل کالا امکانپذیر نخواهد بود.

فغفوری تاکید کرد: بر این اساس باید همه معادن، تجار، کارخانه ها و شرکت های تولیدی به ثبت کالای خود در سامانه جامع انبارها اقدام کنند.

وی از ثبت موجودی 2 هزار و 200 انبار معادن، کارخانه ، شرکت و مغازه های استان زنجان در سامانه جامع انبارها خبرداد و افزود: طی 2 ماه اخیر یکی از ملاک های مهم برای تبرئه از احتکار کالا ثبت موجودی انبار در این سامانه است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان تاکید کرد: هر مدارکی که در ظن احتکار ثبت شود بلافاصله ثبت کالای آن در سامانه جامع انبار بررسی می شود و با محرز شدن این مهم کالا به معنی احتکار نیست.

فغفوری یادآوری کرد: چنانچه صاحب انباری موجودی خود را در این سامانه ثبت نکرده باشد باید ثابت کند که فروش داشته و فاکتور رسمی ارائه دهد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر احتکار به معنی واقعی در استان زنجان نداریم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 298
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران