پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316392 تاریخ : 1396/12/12-15:46:50
,1,22,
مجتمع رفاهی مهر در رویان افتتاح شد

مجتمع رفاهی مهر در رویان افتتاح شد

در مراسمی با حضور مدیر عامل و جمعی از معاونین بانک مهر اقتصاد، مجتمع رفاهی مهر در شهر رویان مازندران، افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سید ضیاء ایمانی ـ مدیر عامل بانک - در این مراسم، کارکنان را سرمایه اصلی هر سازمانی عنوان کرد و گفت: سرمایه انسانی بانک مهر اقتصاد در رفتار و اخلاق جزء سرآمد ترین کارکنان شبکه بانکی کشور محسوب می شوند از اینرو مرتفع نمودن نیازهای مادی و معنوی آنان همواره در دستور کار مدیران عالی بانک قرار دارد .

ایمانی کار و فعالیت در بانک را پرتنش، استرس زا و دشوار دانست و بیان کرد: در تلاش بودیم تا با راه اندازی یک مجتمع رفاهیِ با کیفیت، استاندارد و در خورِ شان همکاران، محیطی آرام و مفرح را برای اوقات فراغت همکاران فراهم کنیم لذا باتلاشها و پیگیریهای مستمر در معاونت پشتیبانی مهندسی و سرمایه انسانی بزرگترین مجتمع رفاهی بانک در رویان مازندران تجهیز و راه اندازی شد.

 مدیر عامل بانک افزود: در فاز نخست، این مجتمع رفاهی  با 9 هزار و پانصد متر مربع در هشت طبقه با 45 واحد اقامتی (سوئیت مجهز) در دو بلوک، یک سالن کنفرانس، رستوران، ساختمان اداری و استخر بازسازی و بهینه سازی شده است.

ایمانی در پایان از کلنگ زنی فاز دوم این مجتمع در سال 97 خبر داد و گفت: مجتمع رفاهی اقامتی مهر به تمامی کارکنان رسمی، قراردادی و نیروهای پاره وقت و خدماتی که با تمام توان خود برای رشد و توسعه بانک و ارتقاء جایگاه آن تلاش می کنند، تقدیم می شود.

در ادامه، محمد اکبری - معاون پشتیبانی و مهندسی بانک - با ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته برای تجهیز و نوسازی مجتمع مهر، ابراز داشت: در نوسازی این مجتمع  تلاش شده تا در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی عمده تجهیزات و مصالح از اجناس و کالاهای ایرانی تهیه شود حتی در ساخت و تجهیز نیز  از پیمانکار و کارگران بومی منطقه استفاده شد .

اکبری در خصوص فاز دوم این مجتمع، گفت: فاز دوم مجتمع مهر در در زمینی به مساحت 1800متر مربع  احداث می شود که حدود 700 متر مربع آن تجاری با هدف کسب درآمد برای مدیریت مجموعه  و 1100 متر مربع نیز فضای ورزشی و آموزشی برای کارکنان  در نظر گرفته شده است .

گفتنی است در سفر مدیر عامل و معاونین بانک مهر اقتصاد به استان مازندران شعبه شهریار ساری نیز با حضور جمعی از مسئولان استانی گشایش یافت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 276
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران