پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 376462 تاریخ : 1397/06/21-09:30:26
,14,
مجتمع آبگینه در تهران راه اندازی می شود

معاون صنایع دستی تهران گفت:

مجتمع آبگینه در تهران راه اندازی می شود

محمد انشایی از راه اندازی مجتمع تولید و فروش آبگینه در جاده قدیم کرج خبر داد و گفت: تولیدکنندگان صنایع دستی شیشه به عرضه محصولات خود در این مجتمع می پردازند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، محمد انشایی معاون صنایع دستی استان تهران گفت: به تازگی شهردار تهران در جاده تهران کرج نزدیک رودخانه کن واقع در منطقه 9 تهران کلنگ احداث یک مجتمع فروشگاه و مرکز عرضه آبگینه و صنایع دستی شیشه را زده است و قرار شده تا آخر سال این مجتمع راه اندازی شود. در این مجتمع پیش بینی برای احداث پارکینگ، مرکز تولید، فروشگاه، کارگاه و ... شده است. 

وی ادامه داد: اگر این منطقه توریستی شود، مردم هم می توانند از این مجتمع دیدن کنند و با تحویل دادن شیشه های زائد و بازیافتی، صنایع دستی شیشه ای دریافت کنند این سیاستی است که شهرداری در پیش گرفته تا بازیافت شیشه را در همان محدوده نیز انجام دهد. 

انشایی بیان کرد: نقش ما در معاونت صنایع دستی تهران این است که به شهرداری استادکار و هنرمند صنایع دستی معرفی کنیم.

پیش از این برخی از هنرمندان نسبت به جانمایی و طراحی این مجتمع ایراداتی مطرح کرده بودند از جمله جانمایی کارگاهها با موتورخانه و ... .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 289
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران