پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315530 تاریخ : 1396/11/27-19:35:04
,11,
متروی فرودگاه امام خمینی در ایام نوروز 24 ساعته می شود

متروی فرودگاه امام خمینی در ایام نوروز 24 ساعته می شود

معاون امور مسافری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی ­از تشکیل نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروز برای خدمات رسانی مطلوب تر و رضایتمندی بیشتر مسافران خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، علی رستمی گفت: در نخستین جلسه ستاد تسهیلات سفرهای نوروز 97 که با حضور­ همه ­دستگاه ها و ارگان ها و شرکت های هواپیمایی برگزار شد،?­ مصوب شد شرکت ها ملزم به رعایت زمان بندی از پیش تعیین شده پروازها باشند و در صورت احتمال تاخیر نماینده ای در ترمینال حاضر و پاسخگوی مردم باشد.

وی افزود: شرکت های هواپیمایی در صورت مواجهه با تاخیر طولانی موظف به اسکان در هتل فرودگاه و یا دیگر هتل های نزدیک به فرودگاه و پذیرایی از مسافران هستند و شرکت شهر فرودگاهی در صورت تخطی موضوع را به سازمان هواپیمایی گزارش خواهد کرد.

معاون امور مسافری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی­­همچنین از مذاکراتی با مسئولان مترو برای 24 ساعته شدن سرویس دهی در ایام پیک نوروز خبر داد و گفت:­ هم اکنون سرویس دهی متروی فرودگاه از ساعت 5و­ نیم صبح تا 10 شب است و در حال مذاکره با مسئولان مترو هستیم تا برای رفاه حال بیشتر مسافران این سرویس دهی 24 ساعته شود.

وی افزود:­ با توجه به تک ریلی بودن متروی فرودگاه،یک قطار و در بازه یک ساعته مسافران را از فرودگاه تا تهران و بالعکس جابجا می کند.

علی رستمی از مصوبه دیگری گفت که طبق آن ناظران فرودگاه با حضور در بخش های مختلف بر فرآیند پذیرش مسافر نظارت خواهند داشت و در صورت مشاهده قصور و هر اشکالی موارد را برای پیگیری و رفع آن گزارش خواهند کرد.

معاون امور مسافری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی­­ گفت:با مشارکت تیم های وزارت بهداشت کمیته ای مسائل بهداشتی را در رستوران ها زیر ذره بین خواهند برد و همچنین نرخ های قانونی فروش کالا و خدمات غرف و رستوران ها و پارکینگ بصورت مستمر از سوی بازرسان کنترل می شود تا اجحافی در حق مردم صورت نگیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 213
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران