پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250093 تاریخ : 1395/09/09-12:13:09
,7,17,
مانور دلار در بازار آزاد/ ارز دولتی کنار کشید

مانور دلار در بازار آزاد/ ارز دولتی کنار کشید

در موج سواری دلار در بازار آزاد و رشد قیمت آن که برای امروز-سه شنبه- حتی تا 3870 تومان هم به ثبت رسیده است، دلار دولتی که تا همین چند روز پیش در مسیری رو به رشد حرکت می کرد، فعلا تحرکی نداشته و متوقف شده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، گر چه تا همین هفته پیش نرخ دلار دولتی در مسیری رو به رشد و گاها با شیبی تند خود را تا بیش از 3200 تومان رسانده و رکورد شکنی کرده بود، ولی هیجان بازار آزاد در روزهای اخیر آنقدر بالا گرفت که فرصت خودنمایی را از دلار دولتی گرفته و فعلا تحرکی ندارد.

دلار بانکی که در ماههایی قبل تا 200 تومان افزایش قیمت داشته و در مقایسه با روند رشد در دوره‌های گذشته کم نظیر است، حدود شش روزی می‌شود که در نرخ 3209 تومان ثابت مانده و در حد ریال نوسان دارد.

این بی تحرکی دلار در مرکز مبادلات ارزی در حالی رخ می‌دهد که در سویی دیگر و بازار آزاد، این ارز دچار نوسان قیمت شده و در حدود یک ماه گذشته تاکنون 200 تومان افزایش قیمت را تجربه کرده است. نرخ دلار بازار آزاد حتی تا 3870 تومان نیز ثبت شده و فاصله خود با نرخ رسمی را تاحدود 670 تومان افزایش داده است.

باید یادآور شد که دلار بانکی طی 9 ماهه ابتدایی امسال تا 200 تومان رشد داشته، اما دلار آزار در حدود یک ماه همین افزایش قیمت را پشت سر گذاشته است.

برای امروز-سه‌شنبه- نیز دلار بانکی 3209 تومان قیمت خورده و در بازار آزاد هم همچنان نوسان وجود داشته و به گفته صرافان قیمت‌ها در بازار آزاد هنوز ثابت نشده ودقیقا مشخص نیست، ولی تا 3870 تومان هم قیمت گذاری شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 293
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران