پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267546 تاریخ : 1395/12/11-13:13:55
,5,
لوک‌اویل اردیبهشت‌ماه با ایران قرارداد می‌بندد

لوک‌اویل اردیبهشت‌ماه با ایران قرارداد می‌بندد

شرکت لوک اویل ابراز امیدواری کرد که تا ماه آوریل سال جاری میلادی (اردیبهشت) درباره دو میدان نفتی با ایران به توافق برسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، خبرگزاری رویترز از سوچی به نقل از وحید الکپروف، مدیر عامل لوک اویل روسیه اعلام کرد این شرکت امیدوار است در ماه آوریل سال جاری میلادی درباره توسعه دو میدان نفتی در ایران به توافق دست یابد.

در ماه گذشته میلادی، شرکت لوک اویل اعلام کرده بود که برای توسعه دو میدان آب تیمور و منصوری با شرکت ملی نفت ایران در حال مذاکره است و اگر ایران با طرح های توسعه این شرکت موافقت کند، گفت و گوها درباره شرایط قراردادی آغاز خواهد شد.

الکپروف گفت: شمار بالایی از کارشناسان ما در ایران فعال بوده اند و هر گاه مقررات جدید نفتی در ایران تصویب شود، با روند کنونی کار، ما در ماه آوریل برای امضای توافق آماده خواهیم بود.

به گفته وی، محاسبات اولیه نشان می دهد که توسعه میدان های یاد شده امکان پذیر است و لوک اویل می خواهد بدون حضور شریکان دیگر، میدان های یاد شده را توسعه دهد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 494
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران