پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 315828 تاریخ : 1396/12/02-12:12:39
,11,17,
لزوم نظارت کامل شرکت‌های مسافری بر ارائه خدمات

لزوم نظارت کامل شرکت‌های مسافری بر ارائه خدمات

سومین جلسه ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی با حضور مدیران ستادی ذیربط و مدیران مناطق راه‌آهن به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل ازروابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران؛?­ احمد خدایی قائم‌مقام راه‌آهن در این جلسه خواستار برنامه‌ریزی برای­ پیش‌فروش بلیت قطارها در فواصل ثابت زمانی برای سال آینده شد.

وی­ ­افزود: در سال آینده، بایستی به‌سوی برنامه‌ریزی حرکت قطارهای باری در فواصل ثابت زمانی اقدام شود.
خدایی­ تأکید کرد: برای­ ­ارتقا خدمات‌رسانی به مسافران و سیر منظم قطارها، از 20 اسفند­­همه­ طرح های­ در دست اجرا در محوطه ایستگاه‌ها و امکانات جانبی آن نظیر سالن‌ها، سکوها همچنین مسدودی بلاک‌ها به دلیل عملیات بهسازی و بازسازی و ... به‌صورت موقت تعطیل شود.
قائم‌مقام راه‌آهن افزود: فهرست طرح هایی­­ که تا ­20 اسفند­­آماده بهره‌برداری است، در اختیار دفتر روابط عمومی قرار گیرد تا امور مربوط به برنامه‌ریزی و اطلاع‌رسانی آن‌ها انجام شود.
معاون مسافری راه‌آهن نیز در این جلسه گفت: بخش مسافری،?­ ویترین شرکت راه‌آهن است و این ویترین در روزهای نوروز بیشتر خودنمایی کرده و مردم آن را ارزیابی می کند.
سید حسن موسوی دیزجی ادامه داد: در این راستا باید آمادگی کامل در بخش‌های مختلف ریلی اعم از زیربنا، واگن و لکوموتیو وجود داشته باشد تا در ایام نوروز شاهد ایمنی سیر و حرکت و اعزام به‌موقع قطارها باشیم.
معاون مسافری تأکید کرد: شرکت‌های مسافری بر خدمات ارائه‌ شده نظارت کامل داشته باشند تا در ایام نوروز شاهد ارائه خدمات متفاوت به مسافران و رضایت آن‌ها باشیم.
وی از کمیسیون سوانح مناطق خواستار زیباسازی ورودی ایستگاه‌های تشکیلاتی و بازدید سالن‌های انتظار مسافری، مساجد و نمازخانه‌ها­شد.
موسوی همچنین از شرکت های مسافری خواست تا­­پیش‌بینی تمهیدات لازم برای سرمای احتمالی در ایام نوروز باشند.
مدیرکل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری نیز با ارائه گزارشی از قطارهای در نظر گرفته‌شده برای ایام نوروز گفت: در روزهای سفرهای نوروزی، روزانه 242 رام قطار پیش‌بینی شده که رشد 7/15 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل دارد.
دبیر ستاد هماهنگی قطارهای نوروزی افزود: در ­این مدت تعداد صندلی ایجادی روزانه 89187 صندلی بوده که رشد 8/13 درصدی نسبت به مدت مشابه قبل نشان می‌دهد.
علی کاظمی منش گفت: همه­­­ صندلی ایجادی در ایام نوروز یک‌میلیون و 872 هزار و 924 صندلی است که رشد 8/13 درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی دارد.
به گفته کاظمی منش؛ در ایام نوروز روزانه 157 رام قطار بین‌شهری و 85 رام قطار حومه‌ای برای جابجایی مسافرین در نظر گرفته شده است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 285
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران