پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279327 تاریخ : 1396/02/13-15:18:22
,3,
لزوم برنامه عملیاتی مدون شعب برای پیشبرد اهداف

لزوم برنامه عملیاتی مدون شعب برای پیشبرد اهداف

مدیر ناحیه سه موسسه اعتباری ثامن گفت: تدوین برنامه عملیاتی شعب و استفاده‌ی بهینه از تمامی ظرفیت‌ها دستیابی به اهداف تعیین‌شده را ممکن می‌کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت , سید عباس نجفی در بازدید از شعب سرپرستی گیلان افزود: رصد فعالیت‌های بانک‌ها و مؤسسات رقیب،  مدیریت کارآمد، ارتباط با مشتریان و ارتقای سطح رضایت آنان مسیر دستیابی به اهداف گام کوتاه‌تر می‌کند.

وی با اشاره به خدمات نوین، خواستار ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری الکترونیک در بین همکاران و مشتریان به‌عنوان یکی از راه‌های کاهش هزینه‌های ریالی، زمانی، و افزایش کارایی شد.

نجفی رعایت ضوابط شکلی و محتوایی در تشکیل و تکمیل پرونده‌های تسهیلاتی و اخذ تعهدات لازم و مکفی از طرفین را در پرداخت تسهیلات ضروری عنوان کرد و گفت: پیگیری مستمر مطالبات بالای یک روز و پرونده‌های مطالباتی مشکوک الوصول در دستور کار روزانه شعب باشد.

وی با اشاره به بالا بودن نرخ تجهیز پول در سطح شبکه، خواستار تلاش بیش‌ازپیش شعب به‌منظور افزایش و تسریع تحقق درآمدهای عملیاتی از طریق اعطای تسهیلات کوتاه‌مدت و عقود مشارکتی شد. به گفته او راهکار رسیدن به چنین هدفی عملیاتی شدن بازاریابی مصارف در شعب به‌واسطه‌ی شناسایی مشتریان خوش‌حساب و تعریف نوع نیازهای تسهیلاتی هر گروه و ارائه خدمات متناسب با درخواست آنان است.

نجفی گام نخست در فرایند کاهش مطالبات را ممانعت از ایجاد و انباشت مطالبات دانست و خاطرنشان کرد: اعتبار سنجی اصولی و شناخت کافی نسبت به مشتری، اخذ مدارک دقیق و تأییدشده ،دقت در اخذ مدارک شناسایی و شغلی ، پرینت حساب و نشانی‌های مدیونان و ضامن‌ها، استعلام از محل صادرکننده گواهی اشتغال، احراز هویت از مدیونان و ضامن‌ها و اطمینان از صحت صدور کسر اقساط از مراجع رسمی، ازجمله راهکارهای راهبردی برای تبدیل نشدن تسهیلات به معوقات است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 354
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران