پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 281817 تاریخ : 1396/04/28-19:14:10
,6,
قیمت کوئیک 33 تا 40 میلیون تومان

قیمت کوئیک 33 تا 40 میلیون تومان

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت : خودرو کوئیک در مدل‌های مختلف به قیمت 33 تا 40 میلیون تومان عرضه می شود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، رضا تقی زاده گفت : کوئیک خودروی 100 درصد ایرانی با نام ایرانی و مربوط به منطقه‌ای از کردستان است.

وی اعلام کرد : پیش فروش خودروی کوئیک به همراه ساینا اتوماتیک و برلیانس کراس(C3) از نیمه دوم مردادماه آغاز می شود و کوئیک و ساینا اتوماتیک نیز آبان 
امسال خواهد بود.
ساینا، تیبا و کوئیک از جمله خودروهای جایگزین پراید است که همه استانداردهای جدید خودرویی را تامین می کند.
تقی‌ زاده افزود: خط تولید مشترک سایپا سیتروئن نیز تا پایان سال جاری راه اندازی شده و عرضه خودروی سیتروئن C3 به عنوان اولین محصول مشترک آغاز خواهد شد با شرکت نیسان نیز برای آغاز مجدد همکاری در حال مذاکره هستیم و با شرکت کیا نیز 
همکاری‌ها را گسترش می دهیم.

سهم 30 درصدی زامیاد از بازار 
مدیر عامل شرکت زامیاد در جمع سهامداران این شرکت گفت: زامیاد توانسته است با تحقق اهداف خود در زمینه تولید و فروش انواع خودروهای تجاری سبک و سنگین، جایگاه خود را در بین خودروسازان کشور ارتقاء دهد. 
به گزارش سایپا نیوز، فریدون حمیدی در مجمع عمومی سالیانه شرکت زامیاد افزود: این شرکت در سال گذشته توانست با تولید بیش از 27 هزار دستگاه خودرو تجاری، ضمن افزایش 18 درصدی تولید نسبت به سال قبل از ان ، سهم 30 درصدی از تولید خودروهای تجاری کشور را بدست آورد.
وی ادامه داد: این افزایش تولید در شرایطی بدست آمد که رشد تولید کل خودروهای تجاری در کشور کمتر از 9 درصد بوده و علیرغم برخی موانع و مشکلات توانستیم برنامه های استراتژیک خود را در تمامی حوزه ها از قبیل تولید و فروش پیاده سازی نماییم.
حمیدی در ادامه به وضعیت فروش شرکت زامیاد اشاره و خاطر نشان کرد: در این حوزه نیز با ارائه شرایط متنوع و منعطف برای خریداران محصولات زامیاد توانستیم به رشد 2 درصدی به لحاظ تعداد و رشد 35 درصدی به لحاظ ریالی دست یابیم.
مدیر عامل شرکت زامیاد با تاکید بر افزایش سبد محصولات این شرکت در سال جاری یادآور شد: در سال جاری علاوه بر تولید وانت های زامیاد و پادرا، محصولات مسافری ون و مینی بوس، کامیون کشنده، باری، کمپرسی و کامیونت را به بازار عرضه خواهد کرد.
گفتنی است، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت زامیاد با حضور دکتر جمالی مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا، مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره شرکت زامیاد، حسابرس قانونی، نماینده سازمان بورس، نمایندگان سهامداران حقوقی و جمعی از سهام داران حقیقی در مرکز همایش های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

حضور در نمایشگاه شیراز 

شانزدهمین نمایشگاه خودرو شیراز با حضور مدیران ارشد استان فارس و شهر شیراز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این استان و مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا عصر سه شنبه آغاز به کار کرد. 
به گزارش سایپانیوز، در آیین گشایش نمایشگاه خودرو شیراز، دو تن از نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت این استان به همراه مدیران ارشد گروه خودروسازی سایپا از محصولات متنوع و خدمات خودرویی شرکت های زیرمجموعه گروه سایپا بازدید کردند.
براساس این گزارش، در این نمایشگاه محصولات جدید گروه سایپا از جمله کوئیک، ساینا اتوماتیک، برلیانس کراس، نیو بنی در معرض دید علاقه مندان و مردم قرار گرفته است و با استقبال گسترده بازدیدکنندگان رو به رو شده است.
نمایشگاه خودرو شیراز تا 30 تیرماه جاری در محل دائمی نمایشگاه های استان فارس دایر است و زمان بازدید 17 تا 22 است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 342
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران