پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 250009 تاریخ : 1395/09/07-13:59:44
,13,17,
قیمت مرغ و گوشت بعد از سرما/ مرغ 7300 تومان شد

قیمت مرغ و گوشت بعد از سرما/ مرغ 7300 تومان شد

هر کیلوگرم مرغ گرم امروز با 400 تومان افزایش نسبت هفته قبل به 7 هزار و 300 و گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه نَر با کاهش هزار تومانی به حدود 34 هزار تومان در سطح خرده فروشی‌های تهران رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، قیمت مرغ دوباره روند صعودی به خود گرفت و قیمت این محصول برای مصرف‌کننده به قیمت 7 هزار و 300 تومان در سطح خرده‌فروشی رسید.

بر این اساس نرخ هر کیلوگرم مرغ در عمده‌فروشی به 6 هزار و 800 تومان رسیده است.هر کیلوگرم مرغ زنده نیز امروز در مرغداری‌های کشور 4 هزار و 400 تومان تا 4 هزار و 900 خریدوفروش شد.

در خصوص دلایل افزایش قیمت مرغ در بازار مصرف، سرما و یخبندان و مشکلات تردد بین‌شهری خودروهای حمل مرغ مطرح است از طرفی با شیوع  آنفلوانزا در منطقه‌ای از استان تهران شاهد تأثیرات روانی این امر بر قیمت‌ها هستیم.

قیمت هر کیلوگرم گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه نَر در واحدهای صنفی سطح شهرتهران  به 34 هزار تومان و  گوشت گوسفندی شقه بدون دنبه ماده به 30 هزار تومان رسیده است.

نرخ گوشت گوسفندی باوجود افزایش واردات از کشورهای همسایه، در ماه‌های گذشته همچنان بالا است که در خصوص دلایل این امر، کاهش سطح تولید، افزایش صادرات و بالا رفتن تعرفه وارداتی این محصول، مطرح است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 327
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران