پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265166 تاریخ : 1395/11/04-12:13:23
,7,17,
قیمت جهانی طلا به 1217 دلار رسید

قیمت جهانی طلا به 1217 دلار رسید

قیمت هر اونس طلا در معاملات امروز با 0.64 درصد افزایش به 1217 دلار و 26 سنت رسید که بالاترین رقم در 2 ماه گذشته است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از  رویترز، در حالی که به دلیل فضای عدم قطعیت به وجود آمده در  مورد سیاست های اقتصادی دولت جدید آمریکا و در حالی که ارزش دلار در برابر سایر ارزهای مهم جهان کاهش داشته است، جستجوی سرمایه گذاران برای یافتن بازارهای امن موجب شد تا قیمت طلا امروز افزایش یابد و به بالاترین رقم 2 ماه گذشته برسد.

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.64 درصد افزایش به 1217 دلار و 266 سنت رسید. در اوایل جلسه امروز، قیمت فلز زرد تا رقم 1219 دلار و 43 سنت بالا رفت که بالاترین رقم از 22 نوامبر تاکنون بود.
قیمت طلای آمریکا نیز تا یک درصد افزایش داشت و به 1217 دلار رسید.
شاخص دلار در برابر سبد ارزهای معتبر جهانی، امروز با نیم درصد کاهش به 100.230 رسید.
 دونالد ترامپ که به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور تاریخ آمریکا به تازگی سوگند یاد کرده، وعده داده که وضعیت آشفته اجتماعی و اقتصادی آمریکا را پایان دهد. این وعده و وعیدها در ترس سرمایه گذاران از اتخاذ سیاست های عوامگرایانه و حمایت گرایانه دولت جدید آمریکا را افزایش داده است.
 بارناباس گان، تلحیلگر بازار طلا گفت، با توجه به اینکه هنوز مشخص نیست که ترامپ چه سیاستی را اتخاذ خواهد کرد، حرکت بازار نشان می دهد که امتناع از ریسک پذیری مجددا به حو غالب بازار تبدیل شده است.
وی افزود، بازار ممکن است در 100 روز نخست ریاست جمهوری ترامپ شاهد نوسان باشد.
 آمارهای کمیسیون تجارت کالای دولت آمریکا که روز جمعه منتشر شد، افزایش اقبال سرمایه گذاران نسبت به خرید طلا را نشان می داد. 
 حجم دارایی های اس پی دی آر گلد تراست، بزرگترین صندوق سرمایه گذاری در بازار طلا روز جمعه 0.2 درصد افزایش یافت و به 809.15 تن رسید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 466
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران