پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351268 تاریخ : 1397/04/04-10:00:02
,5,
قیمت تمام شده حوزه ساخت و بهره برداری در صنعت نفت نسبت به سایر کشورها ارزانتر است

اولین کنفرانس بین المللی مدیریت یکپارچگی دارایی ها در نفت و گاز

قیمت تمام شده حوزه ساخت و بهره برداری در صنعت نفت نسبت به سایر کشورها ارزانتر است

مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران گفت: صنعت نفت به دلیل قدمت که ناگزیر فرسودگی را به دنبال دارد از یک سو و همینطور به دلیل ماهیت عملکرد که نیازمند ایمنی فراوان است به مدیریت دارایی های فیزیکی نیازمند خواهد بود.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی کاردر مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، در اولین کنفرانس بین‌المللی مدیریت یکپارچگی دارایی ها در نفت و گاز ساحل و فراساحل با بیان اینکه شرکت ملی نفت ایران بیشترین دارایی ها را در بخش فراساحل در اختیار دارد، اظهار کرد: مدتی است که تاسیسات دارایی از دوره بهره برداری گذشته و فرسوده می شوند، بنابراین ما با دو خطر ( خوردگی و حرارت و انفجار) در این حوزه مواجه هستیم که این امر آسیب زیادی به درآمدهای نفتی وارد می کند.

وی تصریح کرد: شرکت ملی نفت ایران برای جلوگیری از این موضوع حمایت و پشتیبانی های لازم را به عمل خواهد آورد و اکنون در جهت استاندارد سازی در این بخش ها توسط شرکت های فرعی حرکت کرده ایم.

کاردر، در دوره های گذشته مدیران و کارشناسان براساس دانش و تخصص نسبت به دارایی های فیزیکی حساسیت داشتند، بنابراین در حال حاضر دانش کلاسیک نیست چرا که ما در حوزه دارایی حساسیت ویژه ای خواهیم داشت.

مدیر عامل شرکت ملی نفت تاکید کرد: نیاز است در این راستا سیستم ها، روش ها و مکانیزم ایده و علایق را تقویت کنیم و استانداردهایی که در این حوزه تولید شده در صنعت نفت مورد توجه قرار گیرد. در صنعت نفت قیمت تمام شده در حوزه ساخت و بهره برداری نسبت به سایر کشورها ارزانتر است و بخشی از سرمایه گذاری براساس ریال است و هزینه تمام شده را کاهش می دهد.

وی افزود: موضوع جدی از دست دادن منابع و نیروی انسانی است.

کاردر گفت: صنعت نفت به دلیل قدمت که ناگزیر فرسودگی را به دنبال دارد از یک سو و همینطور به دلیل ماهیت عملکرد که نیازمند ایمنی فراوان است به مدیریت دارایی های فیزیکی نیازمند خواهد بود.

مدیر عامل شرکت ملی نفت تصریح کرد: واگذاری تدریجی عملیات بهره برداری میادین از جمله استراتژی های شرکت ملی نفت ایران است و از این رو، شرکت های خصوصی فعال در این زمینه باید خود را در بخش مدیریت دارایی های فیزیکی نیز تقویت کنند.

به گزارش بانک و صنعت، کاردر با اشاره به اینکه دارایی‌های صنعت نفت کشور بالغ بر 400 میلیارد دلار تخمین زده شده است، خاطر نشان کرد: در شرکت ملی نفت یکپارچگی سازی انجام می شود‌ و ما در این زمینه کمک خواهیم کرد‌. بهره برداری مدیریت یکپارچگی دارایی توسط بخش خصوصی انجام خواهد شد، بنابراین باید شرکت‌ها خود را تجهیز کنند و ضمنا پیاده سازی سیستم های یکپارچه را به عنوان نرم افزار جز برنامه کاری قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت اولین کنفرانس بین المللی مدیریت یکپارچگی دارایی ها در نفت و گاز (ساحل و فراساحل) 4و 5 تیر ماه در هتل اسپیناس تهران برگزار می شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 253
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران