پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267818 تاریخ : 1395/12/17-13:35:20
,10025,
قهرمانی بیمه آسیا در مسابقات والیبال ساحلی 3 نفره کاپ آزاد جانبازان و معلولین

قهرمانی بیمه آسیا در مسابقات والیبال ساحلی 3 نفره کاپ آزاد جانبازان و معلولین

رقابت‌های والیبال ساحلی 3 نفره کاپ آزاد جانبازان و معلولین با قهرمانی تیم بیمه آسیا از کردکوی به پایان رسید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از جانبازان و معلولین، رقابت‌های والیبال ساحلی 3 نفره کاپ آزاد جانبازان و معلولین از 15 اسفند ماه به میزبانی بندرخمیر آغاز شد و شب گذشته با قهرمانی تیم بیمه آسیا از کردکوی به کار خود پایان داد.

در این دور از رقابت‌ها تیم‌های هُلدینگ فجر (تربت حیدریه)، هیات سیستان و بلوچستان، بیمه آسیا (کردکوی گلستان)، بسیج میناب، طلا و جواهری حسن‌زاده (گلستان) و هیات خراسان رضوی در جدول اصلی و تیم‌های هیت کرمان، هیات شیراز، هیات خوزستان، هیات یزد، هیات بندرعباس و هیات سنندج در جدول فرعی با هم به رقابت پرداختند.

پس از انجام 19 بازی تیم بیمه آسیا از کردکوی به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم هیات سیستان و بلوچستان نایب قهرمان شد و عنوان سوم نیز به تیم طلا و جواهری حسن‌زاده از استان گلستان رسید و هیات خراسان رضوی نیز چهارم شد.

در مراسم اختتامیه، به چهار تیم برتر ضمن اهدای کاپ و مدال، جوایز نقدی نیز تعلق گرفت و به شرکت کنندگان نیز هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

رقابت‌های کاپ آزاد والیبال ساحلی جانبازان و معلولین به همت کمیته والیبال ساحلی انجمن والیبال معلولین و با همکاری شهرداری بندر خمیر و تربیت بدنی سیمان هرمزگان برگزار شد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 469
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران