پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 251592 تاریخ : 1395/09/23-13:35:29
,11,17,
قرارداد با ایرباس هفته آینده در تهران منعقد می‌شود

قرارداد با ایرباس هفته آینده در تهران منعقد می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از انعقاد قرارداد خرید هواپیما از ایرباس در اواسط هفته آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت اصغر فخریه کاشان با بیان این که اواسط هفته آینده قرارداد خرید هواپیما از ایرباس در تهران به امضا می‌رسد، گفت: با این شرکت برای خرید هواپیما به توافق‌های نهایی رسیده‌ایم.

وی با اشاره به خرید 80 فروند هواپیما از بویینگ گفت:  50 فروند از این هواپیماها در مسیرهای داخلی و منطقه ای استفاده خواهیم کرد.

 بهمن ماه سال گذشته هیات دولت در سفری به فرانسه که در راس آن رئیس جمهوری کشورمان حضور داشت، پیش نویس قرارداد 118 فروند هواپیما از ایرباس به ارزش 10.5 میلیارد دلار را به امضا رساند.

البته وزیر راه و شهرسازی در مراسم امضای قرارداد بویینگ از خرید 100 فروند هواپیما از ایرباس در آینده نزدیک خبرداد که طبق گفته فخریه کاشان اواسط هفته آینده این قرارداد با حضور نمایندگان ایرباس در تهران به امضا می رسد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 291
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران