پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 249052 تاریخ : 1395/08/25-11:27:18
,21,
قدردانی 200نماینده از اقدامات تیم مذاکره کننده هسته ای کشور

در بیانیه ای تاکید شد:

قدردانی 200نماینده از اقدامات تیم مذاکره کننده هسته ای کشور

دویست نماینده مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای تاکید کردندکه مجلس ضمن قدردانی از وزارت امور خارجه به خاطر توجه دقیق و باور راسخ به منویات مقام معظم رهبری و اجرای مصوبات قانونی در رابطه با برجام، سپاس عمیق خود را از کلیه دستگاه‌های دخیل، به خصوص دستگاه دیپلماسی ابراز می کند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، علی اکبر رنجبرزاده عضو هیات رئیسه مجلس در جلسه علنی امروز سه شنبه مجلس شورای اسلامی بیانیه 200 نماینده در قدردانی از تیم مذاکره کننده هسته ای را قرائت کرد.

در این بیانیه آمده است: گزارش کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به صحن علنی درخصوص روند اجرای برجام در شش ماه گذشته حاکی از تثبیت حقوق هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران از جمله حق غنی سازی است.
این بیانیه می افزاید: جمهوری اسلامی ایران با هوشمندی کافی و همه جانبه در سایه هدایت های دلسوزانه و حکیمانه رهبر معظم انقلاب توانسته است حقوق مسلم خود در بهره‌برداری از انرژی هسته‌ای را با پذیرش برخی محدودیت‌ها و نظارت‌های معقول و با در نظر گرفتن جمیع ملاحظات امنیت ملی و سیاست خارجی تامین کند.
در ادامه این بیانیه آمده است: گزارش شش ماهه برجام به طور متوازن دستاوردها و پیشبردهای قابل توجه از رفع تحریم‌های هسته‌ای و برخی مانع تراشی‌های طرف‌های مقابل در بهره‌مندی کامل کشورمان از منافع آن را نیز به تصویر کشیده است.
این بیانیه می افزاید: در این رابطه ضمن یادآوری آلام و تبعات انسانی و اقتصادی ناشی از تحریم‌های ظالمانه غرب علیه ملت ایران که طی چند سال آسیب‌ها و خسارت‌های هنگفتی به کشور تحمیل کرده است و ضمن پاسداشت مقاومت قهرمانانه ملت شجاع ایران که همه سختی‌ها را به خاطر حفظ کرامت انسانی، استقلال و عظمت ملی ایران به جان خرید از گشایش‌های حاصله و رفع محدودیت‌های اقتصادی و تجاری علیه جمهوری اسلامی ایران استقبال می‌کند.
در بخشی دیگر از این بیانیه آمده است: مجلس شورای اسلامی ضمن قدردانی از وزارت امور خارجه به خاطر توجه دقیق و باور راسخ به منویات مقام معظم رهبری و اجرای مصوبات قانونی در رابطه با برجام و تشکر از اهتمام آن وزارتخانه به ارائه گزارش‌های منظم به مجلس شورای اسلامی در زمان‌های مقرر سپاس عمیق خود را از کلیه دستگاه‌های دخیل در امر مذکرات برجام به خصوص دستگاه دیپلماسی که کماکان ماموریت اصلی در فرایند اجرای برجام از جمله پیگیری دقیق اجرای تعهدات متقابل از سوی طرف‌های 1+5 را به عهده دارند، ابراز می کند.
این بیانیه می افزاید: ما نمایندگان همصدا و همنوا با مقام معظم رهبری هستیم که سوم شهریور ماه گذشته در دیدار با رئیس‌جمهور و اعضای هیات دولت فرمودند انتقادات به بدعهدی و خباثت طرف مقابل مربوط می‌شود و نه عناصر خودمان چون مذاکره کنندگان ما به اندازه توان خود تلاش شبانه روزی انجام دادند و ما قدردان این زحمات هستیم.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 321
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران