پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 306111 تاریخ : 1396/07/18-14:58:15
,3,
قدردان مشتریان باوفا باشیم

قدردان مشتریان باوفا باشیم

مدیر عامل موسسه اعتباری ثامن گفت : قدردان حمایت های بانک مرکزی ، دولت و بویژه مشتریان باوفای ثامن به دلیل صبر و شکیبایی آنان در طول این مدت بحرانی باشیم .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ثامن،  درابتدای جلسه معاونت منطقه یک تهران ضمن خوشامدگویی به کلیه مدعوین ،با تاکید بر ضرورت شناخت فرهنگ سازمانی ، ضرورت همبستگی و تلاش مضاعف در بین همه کارکنان موسسه،تصریح کرد:با شناخت دقیق فرهنگ سازمانی و بهره برداری مطلوب از آن به عنوان نقطه قوت می توان در راستای ایجاد هم افزایی و گذر از بحران گام های موثری برداشت.

در ادامه جلسه محمدحسین نظری توکلی ،مدیرعامل موسسه با تقدیر از همکاران گفت: سرمایه انسانی موسسه ثامن عظیم ترین سرمایه در کل شبکه بانکی است که وابستگی و علاقه و عشق خود را به موسسه ثامن نشان داده است.

وی افزود: از مشتریان صبور موسسه تشکر و قدردانی کنیم که در سخت ترین لحظات در کنار موسسه، یار و یاورمان بوده و حتی در برخی مواقع مشاهده شده که افراد از محل نقدینگی خود برای راضی نگه داشتن سایر مشتریان دست به اقدامات تاثیر گذاری زده اند.

نظری توکلی با تاکید بر حمایت های بی دریغ و پی در پی دولت و بانک مرکزی از مجموعه ثامن، آن را نشانه قدرت و استحکام موسسه دانست و اظهار داشت: مجموعه ای نبوده که بانک مرکزی و دولت به این شکل از آن حمایت و مشتریان آن را به آرامش دعوت کرده باشند که این همان نشان از قدرت و سلامت فعالیتهای موسسه ثامن است.

وی همچنین به موضوع تجمیع اشاره داشت و تصریح کرد: اگر قرار باشید تجمیعی صورت پذیرد نیازمند زمان زیادی است و ما امیدواریم در مسیر این تجمیع اتفاقات خوشایند دیگری رخ دهد و ثامن همان ثامن باقی بماند.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن با تاکید بر حفظ آراستگی و انضباط تصریح کرد: آنچه در این مجموعه یکی از ویژگی های منحصر به فرد بود، رعایت آراستگی و انضباط در بین همکاران و فضای شعب بود یعنی زمانی که مشتری وارد شعبه می شد با همکارانی آراسته و متحد الشکل مواجه بود که این امر در جلب اعتماد در بین مشتریان اهمیت فراوانی دارد.

نظری توکلی در ادامه به برخورد همکاران با مشتریان اشاره داشت و گفت: در برخود با مشتریان نباید بین آنها تبعیض قائل شویم.

وی عنوان کرد: با مشتریان مطالباتی همان گونه برخورد کنیم که با مشتریان سپرده گذار برخورد می کنیم چرا که آنچه در برهه زمانی کنونی می تواند به ما کمک کند ساماندهی مطالبات است.

مدیرعامل موسسه اعتباری ثامن اضافه کرد: در شعب ، وصول مطالبات بهترین ابزار جهت افزایش نقدینگی است.

وی هماهنگی بین صف و ستاد را بسیار مهم توصیف کرد و ابراز داشت: هر مجموعه ای یک فرهنگ سازمانی دارد متاسفانه مدیران قبلی با فرهنگ سازمانی موسسه ثامن آشنایی نداشتند و ارتباط عاطفی که بین همکاران و مدیران ارشد سازمان حاکم بود به شکل قابل توجهی کم رنگ شده بود و باید گفت اکنون این ارتباط همانند سابق عمیق و قوی و پابرجاست و همکاران باید بدانند هماهنگی و ارتباط بین صف و ستاد جدایی ناپذیر است.

نظری توکلی نوع سیاست بانکداری در ثامن را حمایت از اقشار ضعیف جامعه و کمک به آحاد مردم خواند و بیان داشت: الگوی آن را می توان در پرداخت تسهیلات خرد از جانب موسسه جستجو کرد.

وی با تاکید بر اینکه هیچ زمانی نباید تسهیلات حذف شود ادامه داد : پرداخت تسهیلات خرد موجب خرسندی مشتریان به ثامن شده و از طرفی دیگر ما زندگی این تسهیلات گیرندگان خرد را متحول و احیا و مشکلات آنها را در کوتاه ترین زمان ممکن برطرف کرده بودیم و این خود باعث جلب اعتماد در بین مشتریان نسبت به دیگر رقبای شبکه بانکی و افزایش چشمگیر مشتریان شده بود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 265
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران