پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 351483 تاریخ : 1397/04/06-21:03:34
,10028,
قانون گریزان ، قانون فروشان و توصیه کنندگان به بی قانونی، سه دشمن شهرداری تهران

قانون گریزان ، قانون فروشان و توصیه کنندگان به بی قانونی، سه دشمن شهرداری تهران

محمدجوادشیرازی: شهرداری تهران گرفتار سه دشمن اصلی است که عبارتند از: قانون گریزان ، قانون فروشان و توصیه کنندگان به بی قانونی. این امر زمانی محقق می شود که دین ما در آیه قران توصیه می کند که یکدیگر را به نیکی سفارش کنید.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، رییس سازمان بازرسی شهرداری محمدجوادشیرازی در حاشیه سلسله نشست های ارائه پژوهش های مدیریت شهری ضمن تاکید بر ضررورت اجرایی پروژه های اتمام یافته گفت: 

اگر این نشست ها باعث شود که که فساد کم شود ما موفق بوده ایم.

باید این سوال را از مسئولین پرسید که چرا با آنکه 40 سال است بر این موضوع کار می شود چرا هنوز این مشکل حل نشده است؟

وی ادامه داد ما برای به سرانجام رساندن این موضوع به تحقیقات و آموزش آکادمیک و روحیه انقلابی نیاز داریم و جناحی و سیاسی کردن این موضوع کاری اشتباه است و مردم از این قضیه رنج می برند.

وی افزود: شهرداری تهران گرفتار سه دشمن اصلی است که عبارتند از: قانون گریزان ، قانون فروشان و توصیه کنندگان به بی قانونی. این امر زمانی محقق می شود که دین ما در آیه قران توصیه می کند که یکدیگر را به نیکی سفارش کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 300
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران