پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354685 تاریخ : 1397/05/29-09:12:05
,10033,
قانون حمایت از محیط‌بانان به صحن علنی مجلس می‌رود

قانون حمایت از محیط‌بانان به صحن علنی مجلس می‌رود

عیسی کلانتری از ارائه لایحه حمایت از محیط بانان در کمیسیون قضایی مجلس خبر داد و گفت: امیدواریم تا پایان سال جاری این قانون به تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی برسد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، عیسی کلانتری رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در مراسم بزرگداشت محیط بانان شهید استان کرمان اظهار داشت: خانواده محیط بانان سه هزار نفر هستند که بیش از 120 نفر شهید و 300 نفر مجروح شده اند.

وی افزود: سازمان محیط زیست بیش از چهار درصد شهید و 10 درصد جانباز داده است که این افراد پاسداران نسل های بعدی هستند.

رئیس سازمان محیط زیست با اشاره به اینکه قاتلان  بلافاصله با همت دستگاه های امنیتی و انتظامی دستگیر شده اند بیان داشت: سازمان محیط زیست بخش محیط بانی اش بخش شهادت است و این سازمان تنها سازمانی است که حافظ حقوق نسل های بعدی است.

کلانتری در خصوص تصویب قانون حمایت از محیط بانان گفت: خوشبختانه قانون حمایت از محیط بانان در کمیسیون قضایی مجلس شورای اسلامی تصویب شده و امیدواریم که تا پایان سال جاری به تصویب نهایی مجلس شورای اسلامی برسد.

کلانتری تصریح کرد: محیط بانان معادل رنجرها  هستند که طی چهار سال باید آموزش های لازم را در خصوص جانوران، مسائل اجتماعی، مسائل جانور شناسی، ایران شناسی و... ببینند در صورتی که این افراد در پاسگاه ها فقط یک آموزش مقدماتی می بینند و ما مقصریم که این افراد را بدون هیچ آموزشی راهی پاسگاه ها می کنیم و این یک ضعف برای این سازمان است.

وی از راه اندازی دانشکده محیط بانی خبر داد و گفت: از وزارت علوم درخواست کرده ایم که دانشکده محیط زیست را به دانشکده محیط بانی تبدیل کند تا محیط بانان با آموزش های لازم وارد این عرصه شوند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 384
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران