پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 303590 تاریخ : 1396/06/13-16:47:20
,6,8,17,
فولکس واگن به دنبال تسخیر بازار آمریکا

رشد قیمت سهام vw به ثبت رسید:

فولکس واگن به دنبال تسخیر بازار آمریکا

هربرت دایس، مدیر عامل فولکس واگن، در این خصوص اظهار داشت: ما برای موفقیت در آمریکا طی سال های آتی به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودرو برنامه های زیادی داریم.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، مدیرعامل بخش خودروهای سواری فولکس واگن اعلام کرده که این شرکت به تلاش خود برای تبدیل شدن به یکی از بازیگران اصلی بازار خودروی آمریکا ادامه می دهد.

هربرت دایس، مدیر عامل فولکس واگن، در این خصوص اظهار داشت: ما برای موفقیت در آمریکا طی سال های آتی به عنوان یکی از بازیگران اصلی بازار خودرو برنامه های زیادی داریم.

وی افزود: بدون شک موفقیت در یک شب به دست نمی آید به همین دلیل، ما در دو سال نمی توانیم بازار آمریکا را تسخیر کنیم. این یک برنامه 10 ساله است و ما به اجرای دقیق و صحیح آن پایبند هستیم.

در این بین، هینریخ ووبکن، مدیر کل فولکس واگن آمریکا، اعلام داشت این شرکت قصد دارد هر سال در آمریکا دو مدل جدید از خودروهای این شرکت را رونمایی کند. ووبکن از ارائه اطلاعات بیشتر در این مورد خودداری کرد اما افزود: یک مدل کراس اوور جدید تا سال 2020 قرار است از سوی فولکس واگن رونمایی شود.

هدف این تنوع محصول در آمریکا، تبدیل کردن فولکس واگن به یک برندی است که با هر سلیقه ای سازگار است.

به نظر می رسد، اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، فولکس واگن بتواند سهم خود از بازار آمریکا را به بیش از 5 درصد افزایش دهد.

بر این اساس، در آخرین ساعات معاملاتی قیمت هر سهم شرکت فولکس واگن با رشد 1.08 درصدی همراه شد .

بر اساس داده های ویکی پدیا، گروه فولکس‌واگن مالک برندهای:فولکس‌واگن، آئودی، بنتلی، بوگاتی، لامبورگینی، سیات، اشکودا، مان، اسکانیا، پورشه، ایتال‌دیزاین و دوکاتی است

این شرکت همچنین، دارای 94 کارخانه تولید خودرو، در 24 کشور و 340 شرکت تابعه و زیرمجموعه است.

بخشی از سهام گروه فولکس واگن در بورس فرانکفورت، بورس نیویورک، بورس لندن و بورس سیکس سوئیس معامله می‌شود.

 



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 309
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران