پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 310374 تاریخ : 1396/09/14-14:23:00
,3,
فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات بستر مناسبی برای توسعه روابط‌عمومی

فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات بستر مناسبی برای توسعه روابط‌عمومی

سید حجت هاشمی یرکی، مدیر روابط‌عمومی موسسه اعتباری مل گفت: فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات بستر مناسبی را برای توسعه روابط‌عمومی کشور فراهم کرده‌اند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، استفاده و بکارگیری هرچه بیشتر فناوری‌های نوین اطلاعات و ارتباطات، علاوه بر تسهیل در برخی از فرآیندهای کاری، بستر مناسبی را به‌منظور توسعه روابط‌عمومی در کشور فراهم کرده و سبب آن شده تا علاوه کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در منابع و افزایش سرعت و دقت در ارایه خدمات، شاهد افزایش حس رضایتمندی در مخاطبان سازمان باشیم.

در این میان و با توجه به پیشرفت‌های کشور در حوزه فناوری‌های اطلاعات و ارتباطات طی سالیان اخیر، لزوم توجه مدیران روابط‌عمومی به موضوع آموزش مداوم و مستمر کارکنان روابط‌عمومی به امری اجتناب‌ناپذیر تبدیل شده و دستاوردهایی که از قِبَل این موضوع بدست می‌آید باعث می‌شود که این بخش اثرگذار سازمان، همگام با سایر بخش‌ها و همزمان با بروز تغییرات تکنولوژیکی در راستای خدمت‌گذاری به مخاطبان و دستیابی به اهداف ترسیم شده سازمان گام بردارد.

همچنین در استفاده از ابزارهای نوینی همچون شبکه‌های اجتماعی، می‌بایستی به موضوع تولید محتوای مناسب و اثرگذار اشاره کرد. در این زمینه استفاده صحیح از ظرفیت‌های نیروی انسانی با توجه شناخت نیازهای فرهنگی و ارتباطاتی جامعه هدف و اشراف بر دستاورها و توانمندی‌های سازمان از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

در انتها ذکر این موضوع ضروری است که با توجه به اینکه رسانه‌های اجتماعی جریان خدمات‌رسانی دیجیتال به مردم را دستخوش تغییرات عمیق کرده، بکارگیری آنها مستلزم مطالعه و شناسایی دقیق نقاط ضعف و قوت، در نظر گرفتن آمادگی‌های فنی و تخصصی در سازمان و همچنین بررسی تجارب موجود در کشورهای توسعه یافته و بومی‌سازی آن‌ها با فرهنگ عمومی مردم کشور است.

سیزدهمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک، اردیبهشت‌ماه سال آینده و با موضوع اصلی روابط‌عمومی شبکه‌ای جدید برگزار خواهد شد علاقمندان به این همایش می‌توانند با مراجعه به سایت www.prconference.ir و یا تماس تلفنی با شماره02188807453 نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 233
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران