پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 353517 تاریخ : 1397/05/13-13:00:10
,3,
فناوری اطلاعات، قلب تپنده موسسه محسوب می شود

مدیر عامل موسسه اعتباری کاسپین

فناوری اطلاعات، قلب تپنده موسسه محسوب می شود

اولین جلسه هماهنگی معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات موسسه اعتباری کاسپین با شرکت نمایندگان فناوری حوزه ها و با حضور مدیرعامل، سرپرست معاونت امور شعب و سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات برگزار شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کاسپین؛ مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین در آغاز جلسه ضمن خیرمقدم به نمایندگان فناوری حوزه ها گفت: بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان قلب تپنده موسسه محسوب می شود و ادامه حیات سازمان بدون فناوری اطلاعات عملًا غیرممکن است.

مدیرعامل موسسه اعتباری کاسپین با اشاره به« ایجاد وضعیت تقریباً مطلوب در موسسه» اضافه کرد: در سال گذشته توانستیم از زیان حداقل یک هزار میلیارد تومانی موسسه جلوگیری و کاسپین را به عنوان مهمترین و شفاف ترین موسسه در سطح کشور مطرح کنیم، به‌طوری که در بحث های مالی و حسابرسی الحمدلله در وضعیت بسیار خوبی قرار گرفته ایم.
علی نعیمی با یادآوری این نکته که«موسسه کاسپین به عنوان شسته و رفته ترین موسسه در سطح کشور» می باشد، ابراز داشت: این موفقیت ها حاصل شناخت اساسی از شرایط و تلاش های جمعی همه گروه های مرتبط باموسسه بود که نتیجه آن وضعیت مطلوب فعلی است وامیدواریم این تلاشها مستمرا ادامه داشته باشد تا بتوانیم قدم به قدم به سمت ارائه خدمات و محصولات جدید و مورد نیاز مردم حرکت کنیم و قطعا این اتفاق نمی‌افتد مگر اینکه از یک سازمان پویا، متحول و رو به رشد برخوردار باشیم.
همچنین مدیرعامل کاسپین با بیان اینکه سازمان‌های پویا به فکر توسعه هستند و رشد و پویایی در خلاء فکری اتفاق نمی‌افتد، خاطرنشان کرد: رشد، پویایی و توسعه یک سازمان نیازمند بهره مندی از پرسنل و منابع انسانی است که تحصیلکرده، خلاق و خوش فکر باشند. من همانطور که بارها اعلام کرده ام، اعتقاد دارم در سازمانی که «فکر کردن» را «کار کردن» نمی دانند، آن سازمان رشد قابل توجهی نخواهد داشت.
نعیمی با بیان این که اولویت اول ما در بحث فناوری اطلاعات، شرکت ثمین رای بود،گفت: شرکت ثمین رای قبلا فقط در حد یک تعاونی کار می کرد و به همین لحاظ دارای ظرفیت محدودی بود، ولی از آنجا که این شرکت در حال حاضر متعلق به خود موسسه می باشد، تصمیم گرفتیم همچنان از خدمات این شرکت استفاده کنیم، زیرا معتقد هستیم هر آنچه را که مربوط به موسسه است، چه سرمایه فیزیکی و چه فکری و اجتماعی، باید در هر شرایطی و در هر برهه ای از زمان حفظ کنیم. البته ثمین رای در یک دوره خدمات خوبی هم ارائه نمود که جا دارد بیش از این به ظرفیت های خود بیافزاید.
مدیرعامل موسسه کاسپین خطاب به نمایندگان معاونت فناوری و اطلاعات حوزه‌ها گفت: به عنوان افراد متخصص و تحصیلکرده، تعصب سازمانی داشته‌ باشید، مداوم فکر کنید، خدمات تولید کنید، دور هم بنشینید و سپس فکرهایتان را بفروشید.الان دوره ای است که فکرها می توانند منابع خوبی برای سازمان ایجاد کنند. ما آمده ایم اینجا را بسازیم و اگر قرار باشد اینجا را نگه داریم – که خواهد ماند – باید حرمت همدیگر را نگه دارید، همدیگر را دوست داشته باشید، به همدیگر محبت کنید و به مسائل اخلاقی فوق العاده پایبند باشید.

عضو هیات مدیره کاسپین با تاکید بر اینکه در این سازمان تمرکز قدرت وجود ندارد و همه چیز با مشارکت انجام می شود، ادامه داد: ما در موسسه کاسپین به افکار، نظرات، پیشنهادات و انتقادات همکاران ارزش قائل هستیم تا سازمان پویایی داشته‌باشیم، چرا که معتقدیم سازمان پویا با فکر پویا شکل می‌گیرد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 314
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران