پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 278076 تاریخ : 1395/12/26-13:54:23
,17,
فروگاه مهرآباد آماده پذیرش سه میلیون ون 750 هزار مسافر نوروزی

فروگاه مهرآباد آماده پذیرش سه میلیون ون 750 هزار مسافر نوروزی

آخوندی : نوروز امسال برای جابجایی سه میلیون و 750 هزار مسافر از طریق فرودگاه مهرآباد برنامه ریزی شده است .

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، عباس آخوندی در بازدید از فرودگاه بین المللی مهرآبادبا اشاره به ظرفیت 16 میلیونی فروگاه مهرآباد برای جابجایی مسافر گفت :  تحولات بسیار خوبی در فرودگاه مهرآباد برای رفاه مسافران و تسریع تردد آنان صورت گرفته است که اتصال این فرودگاه به مترو یکی از این اقدامات برای تسهیل در دسترسی مردم بوده است .

آخوندی با اشاره به اینکه در طرح نوروزی تمام عوامل فرودگاه ها در آماده باش هستند، گفت: در سایت "شهرا" وزارت راه و شهرسازی مردم می توانند شکایت و گلایه های خود را مطرح کنند و در اسرع وقت ، رسیدگی می شود.
وی گفت : طرح های بزرگی در فرودگاه مهرآباد اجرایی شده است که در آینده نزدیک بهره برداری از آنها آغاز خواهد شد.
اخوندی افزود : در فرودگاه مهرآباد برای خدمات رسانی به افراد ناتوان گروه هایی راه اندازی شده است تا به آنان کمک شود.
وزیر راه و شهرسازی  با بیان اینکه پارسال 49 میلیون مسافر با هواپیما جابجا شدند ، گفت: درسال 95 این رقم به 52 میلیون نفر افزایش یافته است.
آخوندی افزود: با شناور شدن قیمت بلیت هواپیما امکان استفاده بیشتری برای مردم در سفر با هواپیما فراهم شده است.
وی گفت : شناور شدن قیمت بلیت هواپیما باعث شده است که به جز ایام اوج سفرها قیمت بلیت هواپیما به حداقل قیمت برسد.
وزیرراه و شهرسازی  با تاکید بر وظیفه شرکتهای هواپیمایی به رعایت حقوق مسافران ابراز امیداوری کرد با تزریق هواپیمای های جدید به ناوگان هوایی کشور زمینه برای کاهش تاخیرپروازها فراهم شود . 
آخوندی همچنین به ضرورت راه اندازی حمل و نقل ریلی اشاره کرد و افزود : با تاسیس شرکت حمل و نقل ریلی حومه که در برنامه ششم توسعه برآن تاکید شده است کلان شهرها دارای قطارهای حومه ای خواهند شد. 
وی گفت: با اجرای این مهم از تردد شمار زیادی از خودروها جلوگیری خواهد شد.
 
آغاز بهره برداری از تاکسی‌های هیبریدی فرودگاه مهرآباد
وزیر راه و شهرسازی با حضور در مراسم رونمایی از تاکسی‌های هیبریدی فرودگاه مهرآباد، از ارایه خدمات در ایستگاه متروی فرودگاه و نیز آمبولانس‌های آماده در فرودگاه برای خدمات رسانی به مسافران بازدید کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، وزیر راه و شهرسازی لحظاتی پیش با حضور در فرودگاه مهرآباد ضمن بازدید از 30 گروه مستقر در فرودگاه مهرآباد شامل یگان‌های انتظامی، امدادی و خدمات عمومی و آتش نشانی از نزدیک در جریان نحوه خدمات رسانی آنها قرار گرفت.

همچنین در این بازدید با حضور وزیر راه و شهرسازی، تاکسی‌های هیبریدی شامل 150تویوتای مستقر در فرودگاه مهرآباد رونمایی شدند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه از نزدیک درجریان خدمات‌رسانی تاکسی‌های فرودگاهی شامل 350 سوناتا و نحوه ارتباط و خدمات آن با مشتریان قرار گرفت.
در ادامه وی از دو آمبولانس آی‌سی‌یو موبایل مستقر در این فرودگاه نیز بازدید کرد و در جریان نحوه اقدام و عملکرد آنها از زمان تحویل بیمار تا بیمارستان قرار گرفت.
این آمبولانس‌ها می‌توانند به صورت مکانیزه نوار قلب بیمار را گرفته و به مرکز اورژانس ارسال کنند.
وزیر راه و شهرسازی در ادامه از ایستگاه متروی فرودگاه مهرآباد نیز بازدید کرد و با مردم و مسافران درباره خدمات مترو و نحوه جابجایی از فرودگاه تا نقاط مختلف شهر به گفتگو پرداخت.
وی درادامه بازدید خود به سمت ترمینال یک حرکت کرد.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 284
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران