پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267128 تاریخ : 1395/12/02-15:03:03
,17,10028,
فروشگاه شهروند به طور جدی پیگیر موضوع آنفولانزای مرغی

فروشگاه شهروند به طور جدی پیگیر موضوع آنفولانزای مرغی

آغازجشنواره لبخند نوروزی از اواخر اسفندماه

بیش از 10کالای بارکد دار تخفیف دار در قالب 4 دپارتمان در ایام نوروز درشهروند به متقاضیان عرضه میشود.

به گزارش خبرنگار بانک و صنعت ، علوی مدیر عامل فروشگاه شهروند در نشست خبری امروز خود گفت: در جشنواره لبخند نوروزی یک ساعت به ساعت کار فروشگاه های شهروند اضافه شد تا مردم بتوانند به راحتی نسبت به تامین نیازهای خود اقدام  کنند .

مدیر عامل فروشگاه شهروند افزود: 5 فروشگاه برای فروش شبانه روزی درشمال (بیهقی و بوستان )، جنوب(بهاران) ، شرق(فروشگاه آزادگان ) و غرب تهران در فروشگاه بهبود برای مایحتاج مردم در نظر گرفته است.

وی بابیان اینکه این فروشگاه موضوع آنفولانزای مرغی را به طور جدی در دستور کارخود قرار داده است گفت: در هر فروشگاه شهروند 2دامپزشک را برای بررسی سلامت محصولات پروتئینی درحال فعالیت هستند.

وی افزود: درجشنواره لبخند نوروزی 1700جایزه درکنارهفت سین ویژه فروشگاه که شامل 7خودروی پژو در نظر گرفته شده است .

علوی درمورد تخفیف قیمت مواد پروتئینی در فروشگاه های شهروند اظهارداشت: پروتئین شامل تخفیف 22درصد است و فروش آن در تهران حرف اول را می زند .

وی بابیان اینکه رشد فروش مجازی شهروند نسبت به سال گذشته 130درصد رشد داشته است افزود: درحال حاضر 2فروشگاه دیواری در متروی تهران به بهره برداری رسیده است .

وی ادامه داد: 3فروشگاه جدید در تهرانسر (3روز دیگر افتتاح میشود) و پرند و فروشگاه عدل واقع در خیابان عدل تاسیس شده که در مجموع تعداد فروشگاه های شهروند به 37 عدد رسیده است .

وی عنوان کرد: باوجود 34فروشگاه رغیب به هیچ عنوان فروش ما کم نشده و همچنان دربین فروشگاه های زنجیره ای حرف اول را می زنیم.

وی درپاسخ به خبرنگار بانک و صنعت گفت: میزان فعالیت ما نسبت به سال گذشته رشد 20درصدی با فروش کالایی 15درصدی را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: 3کشور از کشورهای همسایه خواهان تاسیس فروشگاه شهروند درکشورهای خود هستند .



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 251
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران