پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 280349 تاریخ : 1396/03/17-12:11:19
,2,
فرماندار شهرستان باوی: پست‌بانک‌ایران ظرفیت‌های خوبی برای خدمت‌رسانی به هموطنان دارد

فرماندار شهرستان باوی: پست‌بانک‌ایران ظرفیت‌های خوبی برای خدمت‌رسانی به هموطنان دارد

فرماندار شهرستان باوی در مراسم افتتاح دومین خودپرداز(ATM) باجه خدمات بانکی ملاثانی گفت: پست‌بانک‌ایران ظرفیت‌های بسیار خوبی برای خدمت‌رسانی به هموطنان دارد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از وابط‌عمومی پست‌بانک‌ایران: حیدر کاظمی فرماندار باوی در ادامه ضمن تقدیر از خدمت‌رسانی این بانک درسطح کشور گفت: اقدامات شایسته‌ای توسط پست‌بانک به ویژه در روستاها برای اشتغال‌زائی و گسترش خدمات متنوع بانکی انجام شده و حضور فعالی در شورای اشتغال شهرستان دارد. 

کاظمی تصریح کرد: شهرستان باوی ظرفیت‌های زیادی ازجمله 75 هزار هکتار زمین‌های کشاورزی دارد که پست‌بانک‌ایران می‌تواند با حمایت‌های خود، میزان اشتغال را درسطح شهرستان افزایش دهد.
فرحی مدیرعامل پست‌بانک‌ایران نیز در این مراسم با اشاره به توسعه کمی و کیفی خدمات‌بانکی و ایجاد دسترسی به آن برای هموطنان روستائی جهت ارائه خدمات‌بانکی به روستائیان و ایجاد رفاه‌عمومی برای آنان را از افتخارات این بانک دانست و آمادگی بانک را برای تأمین مالی طرح‌های دارای توجیه اقتصادی شهرستان باوی و استان خوزستان اعلام نمود. 
همچنین حسین حمیدی مسئول باجه خدمات بانکی ملاثانی در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت: این باجه از سال 1392 با 2 نفر کار خود را آغاز کرده و توانسته است تاکنون بیش از 3 هزار فقره انواع حساب‌های بانکی افتتاح نماید و تمامی خدمات بانکی از جمله پرداخت تسهیلات را برای اهالی انجام می‌دهد.
گفتنی است: با توجه به استقبال بی‌نظیر هموطنان از خدمات پست‌بانک‌ایران، دومین دستگاه خودپرداز این باجه درپایان این مراسم افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 349
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران