پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 279151 تاریخ : 1396/02/09-10:53:43
,1,16,
فرایند هم‌هوایى قیچى‌ساز به کمپ‌هاى لوتسه رسید

فرایند هم‌هوایى قیچى‌ساز به کمپ‌هاى لوتسه رسید

عظیم قیچى‌ساز و همنوردانش پس از فرود از قله پومورى براى تکمیل برنامه هم‌هوایى خود بامداد هشتم اردیبهشت به سمت کمپ‌هاى لوتسه حرکت مى‌کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک سامان، عظیم قیچی‌ساز هیمالیانورد قدرتمند کشورمان از ساعت 3 بامداد هشتم اردیبهشت از مسیر یخشار کومبو حرکت خود به سمت کمپ یک و دو لوتسه را آغاز مى‌کند. طبق برنامه پیش‌بینى‌ شده این مرحله از فرایند هم‌هوایى با شب‌مانى در کمپ2 و صعود به ارتفاعات بالاتر تا لمس کمپ3 لوتسه ادامه خواهد یافت.

 بر اساس اطلاعات دریافتى از کمپ اصلى لوتسه این مرحله از هم‌هوایى عظیم قیچى‌ساز و همنوردانش سه روز طول کشیده و گروه صعود‌کننده پس از لمس کمپ3 به کمپ اصلى باز خواهند گشت.
 گفتنى است یخشار کمبو داراى برج‌هاى یخى و شکاف‌هایى است که در اثر گرماى هوا احتمال جابجایى یا فروریختن آنها وجود دارد. به همین دلیل ساعات نیمه شب و قبل از طلوع خورشید براى عبور از این یخشار در نظر گرفته شده است.

شما علاقمندان می‌توانید اخبار لحظه‌به‌لحظه صعود عظیم قیچی‌ساز را از صفحه اختصاصی در وب‌سایت بانک سامان یا با عضویت در کانال تلگرامی #ایران_بالا به نشانی https://t.me/iran_bala و صفحه اینستاگرام آن به نشانی http://www.instagram.com/iran_bala دنبال کنید.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 600
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران