پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 282382 تاریخ : 1396/05/10-14:04:03
,10025,
فرآیند تعهد نمایندگان به معنای خدمت رسانی به بیمه گذاران از زمان صدور تا مرحله خسارت است

فرآیند تعهد نمایندگان به معنای خدمت رسانی به بیمه گذاران از زمان صدور تا مرحله خسارت است

مدیرعامل بیمه نوین: وظیفه حرفه ای نمایندگان بیش از بازاریابی و فروش بیمه است، این حرفه به معنای تعهد همه جانبه و ارائه خدمت به بیمه گذار تا پایان زمان بیمه نامه است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه نوین، حسین کریم خان زند؛ مدیرعامل این شرکت با حضور در شعبه اراک و در جمع کارکنان، نمایندگان و کارگزاران استان مرکزی با اعلام این مطلب گفت: این تصور که وظیفه و تعهد نمایندگان پس از انجام فروش به پایان می رسد تلقی اشتباهی است. فروش، یک فرآیند است و حضور نمایندگان برای احقاق حقوق و ایجاد رضایت در مشتریان مانند یک نقطه اتصال بین شرکت و بیمه گذار بسیار اثرگذار و مؤثر است. 

وی با اشاره به اهمیت خلاقیت و ابتکار در عملکرد شبکه فروش گفت: توجه مداوم به ضرورت تغییر مثبت در فعالیت حرفه ای نمایندگان بیمه یک اصل مهم است. بخشی از این تحول بر عهده خود نمایندگان و بخش دیگر مستلزم برنامه ریزی از سوی شرکت هاست. این همگرایی تأمین کننده منافع مشترک پایدار است.

مدیرعامل بیمه نوین در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر تمرکز بر کیفیت خدمات با هدف ایجاد ارزش برای بیمه گذاران برای شرکت های بیمه بسیار اساسی است و این ارزش آفرینی برای مشتریان زمانی محقق می شود که شبکه فروش و نمایندگان نیز از آن بهره مند باشند.

کریم خان زند با تأکید دوباره بر اهمیت برخورداری نمایندگان از آموزش افزود: آمادگی و برخورداری آموزشی نمایندگان به عنوان بدنه اصلی فروش، نقطه قوت شرکت هاست و تأیید کننده این اصل است که رشد مالی، بدون داشتن رشد علمی و مهارتی امکان پذیر نیست.

 

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به تغییرات سرمایه ای به وجود آمده در شرکت گفت: افزایش سرمایه اخیر و به تبع ارتقای سطح توانگری مالی شرکت می تواند به لحاظ عملی برای جذب پرتفوی بیشتر و امکان مانور بازاریابی قوی تر، برای شبکه فروش بسیار مؤثر باشد. توانمند شدن شرکت برای حضور در پروژه های بیشتر و بزرگ تر، در کنار توجه و برنامه ریزی برای خرده فروشی  هدفمند می تواند سبد پرتفوی شرکت را متنوع و سوددِه کند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 311
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران