پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 354643 تاریخ : 1397/05/28-16:20:56
,15,
فراخوان شرکت در «جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند»

فراخوان شرکت در «جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند»

مرکز فابا مهلت ثبت‌نام استارت‌آپ‌ها را در نخستین جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند اول مهر ماه سال جاری تعیین کرده است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت ، این جشنواره همزمان با چهارمین نمایشگاه بین‌المللی تراکنش ایران، با حضور شرکت‌های استارت‌آپی، مراکز شتاب‌دهنده، سرمایه‌گذاران خطرپذیر و شهرداران کلان‌شهرها برگزار می‌شود.

 
بسیاری از راهکاری مبتنی بر شهر هوشمند ارتباط نزدیکی با اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال دارند. به عبارت دیگر هوشمندسازی شهرها بدون توجه به زیرساخت‌های مالی امکان‌پذیر نیست. امروزه بسیاری از راهکارهایی که در صنایع مالی و بانکی ارائه می‌شود می‌تواند به گسترش شهر هوشمند کمک کند. از سوی دگر شرکت‌های استارت‌آپی نیز می‌توانند در این حوزه نقش‌آفرینی کنند.
 
جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند تلاش می‌کند با حضور فعالان استارت‌آپی و مدیران شهری، فرصتی را برای نوآوران فراهم کند تا راه‌حل‌ها و راهکارهای خود را برای هوشمندسازی شهرها ارائه کنند. همچنین در این رویداد شهرداران کلان‌شهرها حضور می‌یابند و این امکان در اختیار آنهاست که مشکلات خود را بیان و از جوانان نخبه برای حل آنها دعوت کنند. در حاشیه این جشنواره، کارگاه‌های متنوعی برگزار شده و تجربه‌های جهانی در حوزه هوشمندسازی بررسی می‌شوند.
 
گروه‌های علاقه‌مند به شرکت در این جشنواره می‌توانند تا تاریخ اول مهر ماه سال جاری برای ثبت نام اولیه به اینجا مراجعه کنند.
 
دیگر شرایط جشنواره استارت‌آپی شهر هوشمند، از جمله شاخص‌های شناسایی استارتاپ‌ها، نحوه ارزیابی و داوری، جوایز و تخصیص فضای نمایشگاهی به هر تیم، در آینده اعلام می‌شود.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر  می‌توانند با شماره تلفن 02143347 داخلی 305 یا شماره همراه 09209501942 تماس بگیرند و یا نقطه نظرات خود را از طریق ایمیل info@fabatech.ir با مرکز فابا در میان گذارید.
 
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران 22 تا 24 آبان ماه سال جاری در مجتمع نمایشگاهی شهر تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.


ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 485
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران