پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 350574 تاریخ : 1397/03/21-16:10:40
,5,
فراخوان سوم وزارت نیرو برای انتخاب مدیران جدید صنعت آب و برق

فراخوان سوم وزارت نیرو برای انتخاب مدیران جدید صنعت آب و برق

وزارت نیرو در راستای راهبرد شایسته گزینی در دولت دوازدهم از افراد واجد شرایط و علاقه‌مند به همکاری در بخش‌های مختلف دعوت به همکاری می‌نماید.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، این وزارتخانه درصدد است به منظور انتخاب بخش دیگری از مدیران خود از بین دواطلبان واجد شرایط، پنج مدیر جدید خود را طی فرایند برگزاری آزمون، مصاحبه و رتبه‌بندی برای حضور در بخش‌های مربوطه انتخاب کند.

بر این اساس مدیرعامل شرکت توسعه منابع آب و نیروی ایران، مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان آذربایجان شرقی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان یزد، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کرمانشاه و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان کردستان جزو مراکزی خواهند بود که مدیران آن‌ها در این دوره از طریق فراخوان عمومی انتخاب خواهند شد.
پیش از این نیز برای نخستین بار در کشور مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت نیروی دولت دوازدهم با اعلام فراخوان عمومی و پس از طی مراحل آزمون و مصاحبه انتخاب شده بود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاع از شرایط احراز و وظایف مربوطه و همچنین تکمیل فرم درخواست می‌توانند از امروز، 21 خردادماه لغایت چهارم تیر ماه به آدرس www.moe.gov.ir مراجعه کنند.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 303
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران