پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265765 تاریخ : 1395/11/11-08:42:26
,10031,
فاصله زیادی بین انتظارات و خدمات دانشجویی وجود دارد

فاصله زیادی بین انتظارات و خدمات دانشجویی وجود دارد

معاون سازمان امور دانشجویان ضمن بیان اینکه در اغلب دانشگاه‌ها شورای صنفی دایر شده است، اظهار امیدواری کرد: دانشگاه‌ها با کمک شوراهای صنفی بتوانند از امکانات موجود بهره بیشتری ببرند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، سیدابوالحسن ریاضی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با ارتقاء و افزایش پایه‌های کار دانشجویی مواجه بودیم، اظهار کرد: به همه دانشگاه‌ها توصیه شد که ظرفیت دانشجویان در حوزه‌های مختلف تصمیم‌سازی و برنامه‌ریزی اعم از بخش‌های سلف، خوابگاه، نظارت بر مجموعه و غیره استفاده بیشتری کنند.

معاون سازمان امور دانشجویان افزود: طی روزهای گذشته نشستی را در چابهار حول محور شروع ترم جدید با دانشگاه‌های بزرگ داشتیم و در این جلسه به تبادل‌نظر پرداختیم. همچنین در هفته پایانی بهمن‌ماه نیز با معاونت‌های دانشجویی دانشگاه‌های جدیدالتاسیس نشستی را خواهیم داشت.

وی همچنین درخصوص مسائل صنفی دانشگاه‌ها گفت: طبیعتاً بین انتظارات و کیفیت و استاندارد خدمات‌ فاصله‌ای زیادی وجود دارد که بخشی از این فاصله ناشی از تغییرات سبک زندگی و افزایش سطح رفاهی و همچنین دشواری‌ها و منابع در ارتباط با تامین زیرساخت‌ها طی سال‌های اخیر است.

ریاضی تصریح کرد: حوزه ستادی و معاونت‌های دانشجویی تلاش می‌کنند تا از امکانات موجود بهترین استفاده را ببرند و به صورت بهره‌ور فعالیت‌ها را انجام دهند که در این چارچوب بخش نظارت حوزه‌های دانشجویی برای بهبود ارائه خدمات وظایفی را بر عهده دارند که امیدوارم با کمک شوراهای صنفی بتوانیم از این امکانات بهره بیشتری را ببریم.

معاون سازمان امور دانشجویان همچنین در ادامه با بیان اینکه انتخابات شوراهای صنفی در اکثر دانشگاه‌ها در اردیبهشت‌ماه و یا در ترم جدید برگزار شده است، اظهار کرد: براساس آیین‌نامه جدید شوراهای صنفی سطوح مختلفی در دانشکده‌ها، واحدها و دانشگاه‌ها دارند.

وی به حواشی پیش‌آمده حول محور شورای صنفی دانشگاه تهران نیز اشاره کرد و افزود: در بسیاری از دانشکده‌های دانشگاه‌ تهران شورای صنفی دایر شده که معاونت دانشجویی نیز با این شورا همکاری قابل توجهی دارد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 313
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران