پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 327901 تاریخ : 1397/01/25-22:49:53
,15,
عناوین رویدادهای جانبی ITE 2018 اعلام شد

عناوین رویدادهای جانبی ITE 2018 اعلام شد

مرکز فابا عناوین رویدادهای جانبی چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران (ITE 2018) را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از ستاد خبری نمایشگاه تراکنش ایران، ITE 2018 محلی برای گردهمایی بانک‌ها، PSPها، شرکت‌های فناوری و استارت‌آپ‌هاست که امکان شبکه‌سازی و خلق فرصت‌های کسب و کاری را در اختیار فعالان این حوزه قرار می‌دهد.

در حاشیه این رویداد، جشنواره‌ها، سمینارها، کارگاه‌ها و نشست‌های مختلفی نیز برگزار می‌شود.

«جشنواره بزرگ فین‌تک ایران»، «چهره‌ها ماندگار»، «شرکت‌های استارت‌آپی شهر هوشمند» و «اپ‌های پرداخت موبایلی»، چهار رویدادی است که در حاشیه ITE 2018 برگزار خواهند شد.

موضوعات سه سمینار جانبی این رویداد عبارتند از «بلاک‌چین»، «پرداخت خرد» و «هوش مصنوعی».

سه نشست با عنوان‌های «ارز رمز ملی»، «اپ‌های پرداختی و پیام‌رسان‌ها» و «شهر هوشمند و پرداخت همراه» نیز در حاشیه نمایشگاه تراکنش ایران برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در سه کارگاه آموزشی «کسب و کارهای پلتفرمی»، «رایانش تکاملی» و «مدیریت تجربه مشتری» ثبت‌نام کنند.

یکی از برنامه‌های ویژه ITE 2018 برگزاری تریبون آزاد با موضوع مهم‌ترین موانع کسب و کار در صنعت بانکداری و پرداخت و با حضور بانکداران و نمایندگان PSPها، فین‌تک‌ها و شرکت‌های فناوری است.

برگزاری 40 کارگاه معرفی محصول توسط شرکت‌ها و ده‌ها کارگاه علمی توسط متخصصان داخلی و خارجی از دیگر برنامه‌های جانبی نمایشگاه تراکنش ایران است.

یش‌بینی می‌شود در ITE2018، 80 متخصص داخلی و خارجی سخنرانی کنند و این رویداد بیش از پنج هزار بازدیدکننده تخصصی و پوشش رسانه‌ای گسترده‌ای داشته باشد

نمایشگاه تراکنش ایران، در 5500 متر مربع فضای نمایشگاهی و در چهار سالن، با حضور بیش از 100 بانک و شرکت داخلی و خارجی، 22 تا 24 آبان سال 1397 در بوستان گفت‌وگو واقع در تهران، برگزار می‌شود.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 425
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران