پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 348673 تاریخ : 1397/02/23-08:03:20
,10026,
عملیات احداث ساختمان بیمه ایران در قزوین آغاز شد

عملیات احداث ساختمان بیمه ایران در قزوین آغاز شد

در مراسمی با حضور آقایان محسن پورکیانی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین ، داود محمدی رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ، اعلائی معاون توسعه مدیریت و منابع و آریانپور معاون حقوقی و هماهنگی امور استانهای بیمه ایران ، عملیات احداث ساختمان ستادی شرکت سهامی بیمه ایران استان قزوین آغاز شد.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بیمه ایران، مدیرعامل بیمه ایران در این مراسم با بیان اینکه روزانه 280 میلیارد ریال از سوی این شرکت به خسارت دیدگان در سراسر کشور پرداخت می شود افزود : بیمه ایران با هفت میلیون بیمه نامه در کشور به عنوان بزرگترین شرکت بیمه ای محسوب می شود که رضایت مردم را از خدمات ارائه شده به همراه داشته است.

رییس هیات مدیره بیمه ایران تصریح کرد نمایندگی های بیمه ایران باید سعی کنند تا با برنامه ریزی های مناسب بهترین خدمات خود را در کوتاهترین زمان ممکن به مردم ارائه دهند ؛ در همین راستا، تعویض برخی بناهای نامناسب و تبدیل آن به ساختمان های جدید به منظور ارائه خدمات بهتر به مراجعه کنندگان در دستور کار قرار گرفته است.

آقای پورکیانی ادامه داد: امیدواریم در این راستا مردم نیز نسبت به گذشته توجه بیشتری به امور بیمه ای داشته باشند تا در هنگام حوادث و بلایای طبیعی خسارت های کمتری را متحمل شوند.

پورکیانی با اشاره به سهم مهم استان قزوین در اقتصاد کشور گفت: امیدواریم با مدیریت استاندار محترم و سایر مسئولان  و افزایش پوشش های بیمه ای سازمان های دولتی و بنگاههای اقتصادی استان ، زمینه ایجاد امنیت اقتصادی بیشتر در استان فراهم شود و امکان مشارکت بیشتر صنعت بیمه در مسیر توسعه استان میسر شود.

"محسن شمس " مدیرکل بیمه ایران استان قزوین نیز در این مراسم گفت: بیمه ایران در کلیه رشته‌های بیمه زندگی و غیرزندگی فعالیت می‌کند و با عرضه بیمه‌های تجاری و خانواده شامل بیمه‌های اتومبیل‌، اشخاص (عمر – حادثه – درمان )، آتش‌سوزی، باربری، مهندسی و مسئولیت بیش از نیمی از سهم بیمه‌های بازرگانی کشور را دراختیاردارد.

مهندس ترابی مدیرکل پشتیبانی شرکت سهامی بیمه ایران نیز در این جلسه به مشخصات پروژه احداث ساختمان ستادی شرکت سهامی بیمه ایران استان قزوین اشاره کرد و گفت : این پروژه در 6 هزار و 961 مترمربع زیربنا  در مدت 30ماه احداث خواهد شد که دارای 7 طبقه شامل زیرزمین  و شش طبقه بالای آن عنوان کرد.

گفتنی است نخستین دفتر مرکزی بیمه ایران استان قزوین در سال 1325 دایر شده است و هم اکنون 108 نمایندگی فعال حقیقی، حقوقی و کارگزاری بیمه ایران در استان وجود دارد که از این تعداد چهار شرکت خدمات بیمه ای و 9 کارگزار هستند.  استان قزوین دارای 3 شعبه قزوین ،تاکستان و شهر صنعتی البرز می باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 296
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران