پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 265754 تاریخ : 1395/11/10-14:24:49
,1,22,
عملکرد 9 ماهه نخست سال جاری بانک ستودنی است

عملکرد 9 ماهه نخست سال جاری بانک ستودنی است

مدیر عامل بانک در همایش سراسری روسای دوایر طرح و توسعه بانک در مشهد، اظهار داشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و مشکلات پیش رو، اقدامات و عملکرد نه ماهه نخست سال جاری همکاران ما یک شاهکار و ستودنی است.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد استان خراسان رضوی ، سید ضیاء ایمانی _ مدیر عامل بانک _  در این همایش گفت: بر اساس سند چشم انداز 5 ساله که سال آخر آن را سپری می کنیم، در حوزه سهم بازار 80 درصد برنامه را محقق نموده ایم.

وی سال  94 را سالی بسیار سخت برای برخی تصمیم گیری ها و فعالیت شرکت ها اعلام کرد و افزود: با توجه به پیش بینی های لازمه برای عدم تحقق سود شرکت ها در سال های 94 و 95 با توجه به  تصمیم گیری های صورت گرفته در معاونت طرح توسعه توانستیم از پس مشکلات بر آمده و به اهداف خود دست یابیم.

مدیر عامل بانک با اشاره به اینکه ذینفعان بانک سه بخش سهامداران، سپرده گزاران و کارکنان هستند، افزود: باید در حوزه طرح و برنامه طوری برنامه ریزی کنیم و به گونه ای هماهنگ حرکت کنیم تا بتوانیم رضایت تمامی ذی نفعان حاصل شود.

ایمانی در بخش دیگری از سخنان خود ابراز داشت: در سال گذشته با توجه به سیاست های کلان پولی کشور شرایطی فراهم شد تا بتوانیم هزینه تامین منابع را با شیبی ملایم کاهش دهیم و به سطحی برسانیم که منافع بانک و سپرده گزاران تامین گردد و از طرف دیگر هم اجرای الزامات قانونی بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار نیز رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه تمامی فعالیت ها باید منتهی به سودآوری شود افزود: عمده برنامه هایمان در سال جاری کاهش هزینه تامین منابع، متوازن سازی منابع و مصارف و فروش املاک مازاد بود که به لطف خداوند متعال و تلاش بی وقفه همکاران توانستیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم.

در ادامه، جعفر صفایی مزید_ معاون طرح و توسعه بانک _ با اشاره به تفکر ارزشی حاکم بر بانک، گفت: این بانک از نهادهای  ارزشی و انقلابی نظام ریشه گرفته لذا حرکت در مسیر تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی جز اولویت ها و اصول اولیه بانک مهر اقتصاد است.

معاون طرح و توسعه ابراز داشت: باید با توجه به ماموریت جدیدمان طراحی مجدد مسیر و باز طراحی دوباره اهداف و در نظر گرفتن همه شرایط محیطی و پیرامونی، منسجم و هدفمند حرکت کنیم.

صفائی مزید در ادامه عنوان کرد: ما در معاونت طرح و توسعه مکلف هستیم تا به موضوع مسأله‌شناسی بپردازیم و پس از شناسایی موانع کار، گزارش‌های تحلیلی در این راستا ارائه کنیم تا نقاط قابل بهبود را ارتقاء بخشیم.

وی با اشاره به تداوم کارهای علمی در بانک مهر اقتصاد گفت: مرکز مطالعات و توسعه مدیریت متشکل از نخبگان ادارات و شعب با نام جدیدی در حال طراحی و تدوین است و به عنوان بازوی علمی بانک به شمار می‌رود.

معاون طرح و توسعه افزود: کشورمان نیازمند تولید محصولات استراتژیک است تا بتواند با خودکفایی در این بخش، خود را از ضربه های اقتصادی دشمنان مصون نگه دارد، بنابراین امیدوار هستیم بانک مهر اقتصاد نیز در این بخش با برنامه ریزی صحیح، گام های بسیار مؤثری را در راستای تولید محصولات استراتژیک بردارد.

محمد اکبری _ معاون پشتیبانی و مهندسی بانک _  نیز در این همایش ضمن ارزشمند شمردن جایگاه طرح و توسعه در فعالیت ها و اقدامات بانک، تصریح کرد: طرح و توسعه مغز متفکر برنامه ریزی، مرکز دیده بان هوشمند و پالایشگر فعالیت های بانک است.

اکبری خاطر نشان کرد: چنانچه امروز در زمینه فروش املاک توفیقی حاصل شده بخش قابل توجهی از این موفقیت ناشی از هدایت های مدیر عامل محترم و معاونت طرح و توسعه بوده است.

معاون پشتیبانی و مهندسی با اشاره به اینکه شیوه نامه فروش املاک تملیکی بازنگری، ابلاغ واجرایی شده، افزود: یکی از کارهای ارزشمندی که در حال جمع بندی نهایی است ممیزی اسناد مالکیت بانک است.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 275
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران