پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 267013 تاریخ : 1395/12/01-10:29:58
,10028,
عمل به مسئولیت های اجتماعی در عوض چاپ سررسیدهای سال نو

عمل به مسئولیت های اجتماعی در عوض چاپ سررسیدهای سال نو

خوب گوش بده. صدای پایش را می شنوی ؟ دارد کم کم میاید. طبق وعده هر سال ... خوب بو بکش. حس می کنی؟ بوی دوست داشتنی اش را می شود استشمام کرد، حتی ازهمین الان.

بانک و صنعت، لحظه شماری می کنی برای میهمان عزیزهرساله ات، میهمانی که وجودش به تو آرامش می دهد.میهمانی که جان می بخشد به روح ، امید می دهد به دل . میهمانی که نامش نوروز است و تحفه اش آغاز بهار.

صدای پای آمدن سال جدید همیشه هیجان انگیزاست وعلی رغم تکرار هر ساله هیچ گاه تکراری نمی شود.
ایرانی ها موسم نوروز را به طرق مختلفی حس می کنند و البته لحظه شماری برای آن هم که دیگر نگو و نپرس. 


یک عادت 
مثلا یکی از معمول ترین عادت ها این است که تقویم عید سال جدید را قبل از آمدنش تورق بزنی، تعطیلات سال های بعد را دربیاوری و ببینی امسال چه قدر را وقت بیشتری برای خودت داری؟ یا اینکه سررسیدهای سال بعد را جمع کنی! سر رسیدهایی که نمیدانی چه وقتی به کارت میاید؟ ولی شاید یک روزی به کار آمد ...که خب اکثرا این طور نیست!
اما عده ای هم به گونه ای دیگر به استقبال سال های جدید می روند . شاید مثل شرکت کارت اعتباری ایران کیش که خیلی وقت است در عوض چاپ تقویم ها و سر رسیدها سعی می کند با کارهایی دیگر سال جدید را به نظاره بنشیند و به استقبال بهار برود . 
ایران کیش برای پایبندی اش به مسئولیت های اجتماعی و البته احترام به محیط زیست سالهاست که به جای هزینه برای چاپ تقویم ها و سر رسیدها، راه های دیگری در پیش گرفته است، راه هایی مثل تهیه و کاشتن چندین هزار نهال، در روزهای پایانی اسفند سال گذشته و البته بازسازی و سبز کردن مدرسه ای در جنوب شهر تهران - مدرسه فضیلت، به طوری که علاوه بر سبز کردن و بهسازی ساختمان مدرسه در جهت استفاده بهتر از نور و انرژی، به فعالیت های فرهنگی و آموزشی در حوزه محیط زیست نیز یاری رساند.

امسال هم بود 
ایران کیش امسال نیز به جای آنکه سررسیدهای سال 96 را با برگه های کاغذی منتشر کند و یک عالمه کاغذ و تقویم به باقی سر رسیدهای مشابهی که از سایر شرکت هاو سازمان ها بلا استفاده به جای مانده اضافه کند، اقدام به چاپ کتاب کودکان در مجموعه "من زمین را دوست دارم" کرد. کتابی در برگیرنده 10 کاراکتر که به بیان سیر پیشرفت بشر و اختراعات و اکتشافات مختلف در طول تاریخ می پردازد و در آخرین قسمت داستان، انسان امروزی که به دلیل برخی اختراعات، محیط زیست خود را در خطر می بیند، برای حل این مشکل به تکنولوژی هایی روی می آورد که هم آسایش انسان را موجب شود و هم به حفظ محیط زیست کمک کند. روایت داستان این مجموعه شش جلدی، فانتزی و بسیار ساده است و با طرحی از صادق فرامرزی ، قلم محمدرضا رحمانی و تصاویری از هاله قربانی و توسط انتشارات خانه ادبیات منتشر شده است. اهتمام ایران کیش به انتشار این کتاب درسال 95 را می توان قدمی دیگر در راستای همان آرمان ها و توجهاتی دانست که همواره در حوزه محیط زیست به آن پایبند بوده است.
ایران کیش علاوه براین ، امسال برای تحصیل دانش آموزان مدارس محروم نیز قدم هایی برداشت و با ارسال سررسیدهای فراوانی که از سال های گذشته و از سازمان های مختلف در شرکت و نزد همکاران بلا استفاده بود و برخی لوازم التحریر ضروری، به کودکان سیستانی سعی کرد تا اندکی با آنها همدلی کند. همین طور برای کودکان مبتلا به" ای بی" نیز آنچه از دستش برمی آمد دریغ نکرد  و البته به سالمندان کهریزک و موسسه خیریه سفیر عشق، یاری هایی هر چند اندک در حد توان رساند.
آری ... هزینه های بی جهت مانند چاپ تقویم و سر رسید را می شود در محل های بهتری صرف کرد.
شاید از روزی که روابط عمومی شرکت ایران کیش به روابط عمومی و مسئولیت های اجتماعی تغییر نام یافت و شعار و خط مشی ایران کیش نیز ، " مسیر سبز پرداخت " نام گرفت، بیانگر بار و مسئولیت سنگینی بود که این شرکت به عنوان شرکت پرداخت الکترونیکی، بر دوش خود احساس می کرد و همین امر دلیلی براین بود تا ایران کیش متفاوت با باقی سازمان ها و ارگان ها نوروز را جشن بگیرد ...
ایران کیش در پس این تلاش ها برای سال 96، از همین حالا یک نفس تازه و یک دل سیر زندگی سبز برای مردم ایران آرزو می کند.

منبع: کارت اعتباری ایران



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 513
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران