پایدار نماند مال بی تجارت زندگی بهادار تعهدی به ضمانت ملل اپلیکیشن پرداخت صاپ در مقابل اعتماد شما؛ مسئولیم خدمات دیجیتال بانک ایران زمین؛ تجربه ای متفاوت
آرشیو اخبار
روز
ماه
سال
پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري اسلامي ايران خانه ملت - خبرگزاري مجلس شوراي اسلامي پرتال جامع قوه قضائيه جمهوري اسلامي ايران logo-samandehi
  • | انصراف
به کانال تلگرام بانک و صنعت بپوندید بانک و صنعت را در اینستاگرام دنبال کنید
شماره: 316406 تاریخ : 1396/12/12-17:19:10
,10025,
علت انجام نشدن معامله بلوکی بیمه آسیا/ خریداران نتوانستند شرایط را احراز کنند

معاون بازار شرکت بورس تشریح کرد؛

علت انجام نشدن معامله بلوکی بیمه آسیا/ خریداران نتوانستند شرایط را احراز کنند

علی صحرایی در خصوص دلیل عدم معامله مجدد بلوک بیمه آسیا گفت: هیچ‌کدام از خریداران نتوانستند شرایط سازمان بورس را احراز کنند.

به گزارش پایگاه تحلیلی خبری بانک و صنعت، پس از عدم موفقیت در واگذاری 17 و 18 درصدی سهام دو شرکت بیمه آسیا و البرز از سوی خصوصی‌سازی در تاریخ  16 بهمن سال جاری، این واگذاری قرار بود امروز مجددا صورت گیرد که در پایان تنها بیمه البرز از سوی خصوصی‌سازی به فروش رسید و بلوک بیمه آسیا مجددا روی دست خصوصی‌سازی ماند. پیش از این نیز دو مرتبه دیگر تلاش برای واگذاری در بیمه آسیا ناکام مانده بود. بلوک 18.84 درصدی سهام بیمه آسیا شامل 433 میلیون و 397 هزار و 841 سهم به قیمت تابلوی بورس در روز عرضه از سوی سازمان خصوصی سازی روی میز فروش گذاشته شده‌ بود که انجام نشد.

علی صحرایی در خصوص دلیل عدم اجرای این واگذاری گفت: امروز نیز 4 خریدار برای این بلوک اعلام امادگی کردند که در نهایت هیچ‌کدام از آن‌ها نتوانستند شرایط موردنظر سازمان بورس را احراز کنند.

معاون بازار شرکت بورس در ادامه افزود: یکی از خریدارها تمکن مالی جهت خریداری بلوک موردنظر را نداشت و بقیه خریداران نیز به دلیل برداشت متفاوت از قوانین، درخواست‌های مطلوب سازمان را ارائه نکردند.

وی در خصوص اینکه برداشت‌های متفاوت از درخواست‌های سازمان چه می‌تواند باشد،  گفت: به‌طور مثال سازمان بورس از خریداران بلوک‌ها می‌خواهد که صورت‌های مالی سالانه حسابرسی شده را ارائه دهند اما آن‌ها صورت‌های مالی 6 ماهه ارائه می‌دهند که این خود یکی از دلایل عدم احراز شرایط از سوی خریداران می‌باشد.



ارسال به دوستان با استفاده از:

نظر کاربران

Memory usage: 330
آینده خواندنی است طرح آرامش پست بانک ایران